samsung lcd hdmi geforce 9800 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

bcmrmaybe

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 jun 2009
Ik heb een nieuwe grafische kaart laten installeren een nvidia geforce 9800 1 gig HDMI om films etc van mijn pc op mijn Samsung LCD (LE27s) tv te kijken.

De grafische kaart werkt gewoon. Ik heb toen een hdmi kabel tussen de grafische kaart en de tv verbonden. Maar het werkte dus niet.

Als beide kabels in mijn kaart zijn geplugd werkt alleen de monitor. Als ik die kabel eruit haal werkt de tv. Nu kan dat inderdaad logisch zijn dat het systeem het niet allebei tegelijk aan kan. Dat vind ik ook geen probleem maar dan zou ik wel graag tussen mijn monitor en tv willen switchen. Maar als de monitorkabel ingeplugd is wordt mijn tv helemaal niet herkend en kan ik dus niet switchen. :evil::evil:

Ik heb de volgende stappen al ondernomen.
1 software van de grafische kaart opnieuw installeren zonder dat de kabels ingeplugd waren
2 software van de grafische kaart opnieuw installeren met de kabels ingeplugd.
3. ik heb de resolutie van de monitor naar beneden bijgesteld zodat er misschien genoeg power kon zijn om beide te laten draaien.
4. bij nvidia configuratie kun je de beeldschermen laten herkennen (rigoreuze beeldschermdetectie) en dat werkt ook niet.

Maar waar het op neer komt is dat de grafische kaart mijn tv niet herkend als mijn monitor ingeplugd is...Ik heb overal al gekeken of ik dat ergens kan aanpassen maar kan niks vinden.

HELP

"ziet" je computer wel een 2de scherm bij beeldscherm config?

1245872545-730.jpg

zo ja heb je je bureaublad wel uitbereid naar het 2de scherm?

EDIT:Had je al geprobeerd, las het te laat

ziet je tv de de hdmi aansluiting wel ?

die 1 en die 2 staan er niet bij de beeldscherminstellingen.

Er staat alleen mijn monitor.

en tv herkent de hdmi wel...maar alleen als de monitor uit de grafische kaart is geplugd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan