Samsung LE32C530 TV + Internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

josssssss

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 dec 2011
Beste allemaal,

ik heb een Samsung LE32C530 TV (http://www.samsung.com/uk/consumer/tv-audio-video/television/lcd-tv/LE32C530F1WXXU-spec). Deze tv heeft wel HDMI en USB aansluiting, maar geen wifi-adapter support, DLNA of internet-tv.

Is het mogelijk internet-content zoals 'uitzending gemist' te bekijken op deze tv?
-Kan dit met een HDMI-kabel van PC naar tv?
-Of met een blu-ray speler (zoals samsung blu ray met smart)?
-Een andere manier?

Bij voorbaat dank voor de hulp.

MVG,

Jos

ik heb pc via hdmi uitgang op de grafischekaart, naar hdmi op de tv (samsung led UE40 )
Zal bij lcd tv's ook wel werken

Ok,bedankt voor je reactie. Heb even gekeken naar m'n PC, deze heeft geen HDMI-uitgang, wel een DVI-uitgang.

Dan lijkt draadloos me toch handiger. Ik heb een modem met ingebouwd thuisnetwerk. Dan kan het toch met een netwerkadapter + geschikte blu ray speler of mis ik iets?

BVD!

in de specs van je tv staat : WiFi Adaptor Support not available. ( kan dus geen netwerk adapter aan )
dus je pc maar via DV out naar tv op : PC In (D-sub)

Laatst bewerkt:
Beste djangoleone,

bedankt voor je hulp. Dat had ik idd opgemerkt.
Maar kan het dan ook niet met behulp van een blu ray speler?

En als ik het toch met een kabel doe, is het aansluiten van een hdmi-dvi kabel dan voldoende?

Beste Jos,

Je kunt de televisie als monitor gebruiken. Je kunt hier inderdaad een HDMI-DVI kabel voor gebruiken. Zorg er wel voor dat je de kabel in de DVI-poort doet. Vervolgens kun je via <source> deze poort selecteren.

Met vriendelijke groet,

Sander Ouwerkerk
Samsung Webcare
*KNIP*

Link verwijderd, voor reclamedoeleinden kan je je wenden tot de penningmeester (penningmeester@helpmij.nl)

Jackall

Laatst bewerkt door een moderator:
Ok, bedankt voor de uitleg. Dan kan ik dus ook dvd's afspelen via m'n computer en heb ik geen dvd-speler nodig?

Beste Josssssss,

Dit is inderdaad wel mogelijk.
Let wel dat indien je enkel een HDMI>DVI kabel gebruikt, zal het geluid nog steeds via de computer lopen.
Indien je het geluid ook over de televisie wilt laten lopen, zul je nog een audio-kabel moeten plaatsen tussen een audio-uitgang op de PC en de PC/DVI Audio-ingang op de televisie.
Hoe deze aansluiting werkt, kun je terugvinden in de volgende Quickguide.

Met vriendelijke groeten,

Alex
Samsung WebCare
*KNIP*

Link verwijderd, voor reclamedoeleinden kan je je wenden tot de penningmeester (penningmeester@helpmij.nl)

Excuses hiervoor, wij zullen hier in de toekomst op letten.

Jackall

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan