Samsung LE40C530 hack

Status
Niet open voor verdere reacties.

dafje95

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2008
ik las dat je bij de samsung LE40C530 in een geheim menu kan komen waardoor je de instellingen van een C550 of een C570 kon kiezen zodat hij ook kan verbinden met internet via usb. Bij dit bericht stond alleen niet hoe je dat moest doen. Het menu heb ik al en ik kan het model nummer ook veranderen maar als ik dan vervolgens de tv weer aanzet lijkt er niks gebeurt te zijn. Zou iemand weten wat ik nog meer moet veranderen? Heb dit ook al ge-googled maar dan kom je op niks uit. Weet iemand hier wat van of kan iemand mij verder helpen?

mvg D95

Laatst bewerkt:
Vooral internetten via een USB klinkt zeer onwaarschijnlijk, tenzij het een WLAN USB Adapter is ofcourse en de TV dit ondersteunt,

ja zoon adapter is het ook, maar daar gaat het om, een c530 ondersteunt dit niet, een c550 en een c570 wel, maar daar ben ik nu naar op zoek hoe ik dit moet doen

Oh dat gaat je niet lukken.
Samsung is echt niet zo dom om verborgen functionaliteit in een product te stoppen en andere producten op de markt te brengen die dit dan zogenaamd wel ondersteunen.

Echt waar, doe geen moeite.

k heb nog ff gekeke en die functionaliteit heet DLNA, mischien heeft iemand daar nog wat aan

Dan zal de TV het moeten ondersteunen, met een "hack" krijg je dat niet voor elkaar. Mogelijk heeft die van jou alleen DNLE ondersteuning.

DLNA is een soort communicatie tussen je TV en bijvoorbeeld mobiele telefoons om zonder wifi netwerk en zonder bluetooth music en video's etc uit te wisselen.
Geen internet dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan