Samsung LED TV 5 Serie aansluiten op PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

jdonkers

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2009
Ik heb hier nog een 2e pc staan zonder OS erop. Ik wil die gaan gebruiken als computer in bed. Dus heb ik vandaag een VGA kabel gekocht om hem aan te sluiten op me TV. Alleen het probleem is dat hij geen signaal krijgt ? De kabel zit gewoon achter in de computer en achter in de TV. Ik heb alleen niet de audio aangesloten omdat ik die kabel niet heb en niet ga gebruiken.

Zodra ik de PC aanzet krijg ik geen beeld op me TV. Heb ook me andere computer getest en die pakt die ook niet, maar zodra ik hem weer aansluit op me PC scherm zijn me iconen wel verplaatst.

PC Scherm is HP LP2275w 22"
TV Scherm is Samsung LED TV 5 Serie 32"

Met de handleiding die erbij zit kom ik er echt niet uit, iemand die me kan helpen a.u.b.

Gr. Joey

Al een als je windows-toets + P gedaan dan kan je hem als standaard instellen.

Hoi,

Op de afstandbediening van de tv zit een knop waarmee je kan kiezen voor de input.
Je krijgt een overzicht van de mogelijke 'kanalen' waar je o.a. kan kiezen voor VGA (of RGB)

Bedoel je windows tekst + P tijdens het opstarten of waar ? Er zit nog geen OS op die pc die ik daarvoor wil gebruiken.

Verder staat er bij mijn gewoon bij die lijst PC. En die gebruik ik dan ook.

Heb getest en windows tekst + P hielp ook niet. Ik heb deze opties in de lijst staan:

TV
Ext.
AV
PC
Compnent
HDMI1/DVI
HDMI2
HDMI3
HDMI4
USB

En achter heb ik dus de VGA kabel er inzitten dus moet ik PC pakken. Want vanaf Component tot USB kan ik ook niet aanklikken met me AB.

Alleen ik heb net ook ondervonden dat ik ook geen beeld krijg als ik hem op de computer scherm beneden aansluit, vermoed dan dat er iets is met die aansluiting, maar met me andere pc werkt het ook niet @tv.

Nou ik ben er in ieder geval al achter dat de moederboard kapot is van die 2e PC die ik wou gebruiken. De dvd drive flipt hem zodra ik de IDE aansluit. Verder als ik dan me hoofd pc aansluit doet die ook niks. Dan dat is ook gewoon met een VGA kabel.

Ik kan alleen maar PC kiezen. Die HDMI1/DVI is licht gekleurd en gaat die automatisch overheen als ik hem evt. zou willen kiezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan