Samsung LED TV UE32B6000

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanschagen

Banned
Lid geworden
26 nov 2001
hallo
van de week een LED TV Samsung UE32B6000 gekocht
en ziggo digitale adapter
nou werkt het wel,maar met overschakelen naar ander kanaal zegt de TV vaak dat ie slecht signaal heeft
en dan duurt het 30sec en dan heb ik beeld
en een andere keer heb ik gelijk beeld
nou een mail naar samsung gestuurd en die zeggen firmware upgraden
firmware gedownload en op de usb stick uitgepakt dus ,nu staat er 1 map op de stick ,verder niks
die in de TV gedaan en laten zoeken naar de upgrade op de manier zoals er in de manual staat vermeld
maar blijkbaar is de firmware dezelfde als op de TV want hij zegt dat hij geen upgrade vind

wie weet een oplossing
bedankt voor het lezen

weer nieuwe firmware update gedaan naar versie 2008
nu afwachten of alles echt goed werkt

weer nieuwe firmware update gedaan naar versie 2008
nu afwachten of alles echt goed werkt

Hoe heb je dit probleem opgelost? Hij zegt bij mij ook dat er geen nieuwe firmware gevonden is..
Also, de firmware versie 2008.. waar heb je die vandaag?

Alvast bedankt ;)

ik heb deze gebruikt
http://www.samsung.com/download/Mod...e=111&model=UE32B6000VP&filetype=FM&language=
en er mag op je stick enkel de door deze install aangemaakte map staan,dus overtollig spul verwijderen
dan de stick in de TV en naar menu gaan /plug en play /usb en daar laten zoeken naar de map en dan geeft ie aan of je firmware wilt updaten naar 2008 ,en klik je enter
verder red je het wel he

laat je even weten of het gelukt is??

succes

Laatst bewerkt:
Ik heb je stappen nauwkeurig gevolgd, en hij geeft nog steeds dit aan:

No file available to upgrade. Please check it and try again.

sorry ik had iets fout,je moet bij software update zijn in het menu van tv en daar usb

het zou toch moeten werken ,zou ik zo denken ,bij mij ging het ook
heb je wel exact het type wat ik heb UE32B6000VP
hoe heb je het op stick staan nu
wat staat er allemaal op de stick
en verder weet ik het dan ook niet:o

het zou toch moeten werken ,zou ik zo denken ,bij mij ging het ook
heb je wel exact het type wat ik heb UE32B6000VP
hoe heb je het op stick staan nu
wat staat er allemaal op de stick
en verder weet ik het dan ook niet:o

Ik heb het type UE32B6000VP, dit staat op doos waarin ik hem meegekregen heb. Ik heb nu alleen het mapje op de stick staan wat uit het .exe bestandje kwam, voor de rest is deze helemaal leeg. Ik snal niet waarom hij de software niet pakt..

ik zou het verder ook niet weten,sorry
en succes verder met zoeken:o

iemand anders?!?!? ik heb het zelfde probleem met mijn ue40b 7020! geen mogelijkheid om iets te vinden op de usb, verschillende sticks, geformateerd, helemaal geen reactie!

helaas na uren proberen is het gelukt, alleen ben ik al weer vergeten hoe, dat is het ***** eraan, kan de nieuwe update wederom er niet op krijgen.

gekke is dat ik van samsung een USB heb gekregen die ik er alleen nog maar in hoefde te steken, maar zelfs die werkte niet :S

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan