Samsung link, tv en pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

raymyr

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2008
Sinds enkele maanden heb ik een Samsung 55" smart tv. Daarmee moet je je mediabestanden rechtstreeks op de pc kunnen laten zien via Samsung link. Evenzovele maanden ben ik daarmee al bezig maar zonder succes. Ik heb Samsung link gedownload op de pc.
Internet (breedband) gaat zowel op de en de tv prima. De pc gaat met een kabel naar het (Ziggo)modem (Cisco) in de meterkast. Op de tv zie ik dat ik een draadloze verbinding heb. Dan houdt het wel zo'n beetje op.
Iemand een idee waarom het niet werkt?

Laatst bewerkt:
Dat draadje is uit 2012. En mijn tv is van eind 2013. Volgens mij werkt Samsung dien al met Samsung link.

En dat werkt dus niet. Maar goed, als je het niet wilt proberen, jouw keus.

Die discussiedraad uit 2012 kan nog steeds werken.
Zo gaat het nu bij mij. Heb bij de netwerkinstellingen (win7) ingesteld alle media te delen in het netwerk.
Als de pc je tv ziet in het netwerk is er niks aan de hand, kan je alle media vanaf elke locatie (vanaf je pc gezien), afspelen op je tv.
Andersom zal dat waarschijnlijk niet gaan, dan zal je vanaf de tv gezien slechts mogelijk in een bepaalde map op je pc je media vinden.

Als u er dan ook meteen bijzet, waarnaartoe, dan is dat wel zo handig....(!) Geen idee waar het topic nu is gebleven...

Naar waar je nu leest dus ;)

(...zucht...!):)

Ik heb inderdaad win7. Zo ziet het er nu uit. De Samsung "ziet" wel mijn pc (een icoon met mijn naam + windows media) maar het zijn allemaal standaard mappen met niets erin.

media netwerk.jpg

(Och, een beetje leedvermaak is niet erg...!)

Hier een nieuwe poging voor een afbeelding zoals het ingesteld is:
media netwerk.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan