Samsung M150

Status
Niet open voor verdere reacties.

reumes

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2009
Berichten
68
Hallo mensen,

Ik weet niet of dit wel een vraag is voor op dit forum, maar ik probeer het gewoon, want ik weet niet wat ik anders moet.

Ik heb hier een Samsung M150 liggen, een klein simpel telefoontje die ik ooit heb gekregen van de Rabobank. Dit is een Telfort simlock prepaid telefoon. Nou heeft een huisgenoot van mij geprobeerd om met een Hi.nl simkaart de telefoon te gebruiken, maar dit is fout gegaan: de telefoon vroeg om een bepaalde code die hij niet wist, hij heeft meedere keren iets geprobeerd, maar nu is de telefoon geblokkeerd. Nu heb ik de Telfort simkaart er weer in, maar blijft de telefoon blijft bij opstarten om de code vragen. Als ik wat intype geeft het de melding: telefoon is vergrendeld. Ik heb geen flauw idee naar welke code het vraagt.

Mijn vraag is: weten jullie wat hier aan de hand is en hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt,

Rutger
 
De PUK code is het denk ik niet, ik heb het net geprobeerd, maar de het wordt niet geaccepteerd. Ik heb al zoekende op het internet wel wat dingen opgevangen over dat Samsung telefoons zichzelf blokkeren ofzo wanneer je tevaak een verkeerde PIN in typt. kan dat misschien iets helpen?
 
Wat gebeurt er als je de pin te vaak verkeerd invult:

Als u uw pincode 3 keer verkeerd heeft ingetoetst, is de simkaart geblokkeerd. U kunt de blokkade opheffen met de pukcode.

Maar je bent vrij om de dingen te proberen die jezelf gevonden hebt.
 
Ik heb de PUK code geprobeerd, maar deze wordt niet geaccepteerd.

Kan het zijn dat de telefoon is vergrendeld omdat er een andere simkaart in heeft gezeten?
 
Durf ik niet te zeggen.

Anders bellen met Telfort?

Ik weet niet hoe zij met prepaid overweg gaan. Wellicht kun je een simwissel krijgen. (je krijgt een nieuwe simkaart en je huidige wordt geblokkeerd)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan