samsung m620 en microsd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koenie

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2004
Hoi,

mijn zoon heeft een samsung m620 gehad met een micro sd kaart.
nu heeft hij een boel mp3tjes op zijn sdkaartje gezet en wil die graag afspelen als afspeellijst in de mp3 speler van de telefoon.
Wij krijgen het echter niet voor elkaar om ook maar iets rechtstreeks van de sd kaart af te spelen en/of bekijken.
Het interne geheugen van de telefoon is beperkt.
De "handleiding" bij deze telefoon is erg summier.

wie kan ons uit de brand helpen.

gr.
Monique en Koen

als je naar geluiden gaat zie je dan geen mapje wat extern geheugen heet?

(heb zelf een ook een samsung en daar werkt alles wel namelijk)

Hoi,

nee, zie alleen een mapje geheugenkaart.
als ik daarnaar toe ga dan kan ik wel muziek afspelen, maar alleen per stuk en dus geen hele afspeellijst.
Da's natuurlijk weer lastig om na elk nummer weer terug te moeten naar de geheugenkaart en vervolgens een ander nummer kiezen.
Ik heb de handleiding nu wel 20 keer bekeken, maar hier staan alleen zaken in zoals het plaatsen van de batterij/ het geheugen en hoe ik de telefoon moet bedienen.
"geavanceerde" instellingen kom ik niet tegen.
heb ook al op internet gezocht maar kom steeds weer uit bij de summiere handleiding.
Mijn zoon wordt er gek van.

Monique

Hoi,

nee, zie alleen een mapje geheugenkaart.
als ik daarnaar toe ga dan kan ik wel muziek afspelen, maar alleen per stuk en dus geen hele afspeellijst.
Da's natuurlijk weer lastig om na elk nummer weer terug te moeten naar de geheugenkaart en vervolgens een ander nummer kiezen.
Ik heb de handleiding nu wel 20 keer bekeken, maar hier staan alleen zaken in zoals het plaatsen van de batterij/ het geheugen en hoe ik de telefoon moet bedienen.
"geavanceerde" instellingen kom ik niet tegen.
heb ook al op internet gezocht maar kom steeds weer uit bij de summiere handleiding.
Mijn zoon wordt er gek van.

Monique

hmm sorry ik zou het dan ook niet weten. ik kan gewoon naar mijn afspeellijst en daar kan je dan instellen van:
  • 1x afspelen
  • Shufflen
  • Alles van de zelfde artiest

bedankt voor de reactie.

heb maar weer een poging ondernomen bij samsung.

Monique

stap even een telefoonzaak binnen, die hebben er iets meer verstand van om dit soort kleine dingen op te lossen, dan ben je misschien binnen 5 minuten klaar.

hee

ik heb zelf de samsung m620 en je moet 1 voor 1 erg iritant de liedjes in een apsleel lijst zetten maar in die afspeel llijst willen maar iets van 35 liedjes en dat is nog iritanter maar gelukig zijn er nog 3 of 4 afspeel lijsten en dn doe je daar de rest in maar je kan op een liedje klikken in de geheugen kaart en dn aan afspeelijst toevoegen

gr jorik ik hoop dat uw vraag nu beatwoord is ;)

Welkomsttekst

Hallo,

Weet iemand hier hoe ik mijn welkomsttekst kan veranderen?
Ik heb werkelijk geen idee hoe dit moet..
Kan iemand mij helpen?

Hallo,

Weet iemand hier hoe ik mijn welkomsttekst kan veranderen?
Ik heb werkelijk geen idee hoe dit moet..
Kan iemand mij helpen?

Als je nou eens een eigen topic maakte, in plaats van het topic van een ander te gebruiken !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan