Samsung monitor digital/analog - slaapstand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Armien

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2011
Ik heb 2 jaar geleden mijn samsung LCD monitor gekocht bij de mediamarkt. Ik had de Blauwe en witte Kabel die waren meegeleverd aangesloten aan mijn beeldscherm en computer en alles werkte perfect, tot 2 weken terug. Ik deed mijn computer aan en linksboven van mijn beeldscherm flikkerde er ' analog / digital ' en na een paar seconden werd het beeld zwart. Ik heb mijn computer uit en aan gedaan en het herhaalde zich, Na een dag of 4 deed hij het weer. Nu heb ik het zelfde probleem, Maar nu is het al 1 week zo. Ik heb alles geprobeerd. - stroom uit - witte kabel in en uit - blauwe kabel in en uit - stroomkabels in en uit - witte draad omgedraaid blauwe draad ook. Ik heb dit meer dan 10x geprobeerd . Nu dacht ik, dat jullie me mischien kunnen helpen; want Ik wordt er gek van . Mvg Ar-m

Goedemorgen,

Welkom op Helpmij,

Je hoeft trouwens maar 1 kabel te gebruiken hoor dus in dit geval de witte (dvi kabel) weet niet of dit het probleem oplost maar zo zou hij moeten werken.

Re:

Hallo! Ik heb altijd Allebei de Kabels wit en blauw sameness gebruikt en het werkte. Ik heb ook geprobeerd om Alleen de witte en Alleen de zwarte te gebruiken. Niks heeft geholpen en ik weet ook niet meer wat ik eraa
Kan doen. Mvg - Ar-m

Hoi,

Ik zou dus gewoon 1 kabel gebruiken en zou de spanning van de monitor halen ik denk dat de monitor niet weet nu of hij digitaal of analoog moet en echt 1 kabel is voldoende.

Laatst bewerkt door een moderator:
Re;

Ik heb net geprobeerd, wat je heb gezegd, Maar hij blijft digital/ analog aangeven en gaat dan in slaapstand. Mvg Ar-m

Hoi,

Mogelijkheid om de monitor op een andere pc te proberen?

Re;

Als ik de mogelijkheid had om de monitor aan te sluiten op een andere pc, had ik dat al gedaan :P, maar die mogelijkheid is er dus niet, omdat ik geen andere pc heb. Ik heb overal op het internet gezocht, om dit probleem te verhelpen, maar nergens op geen één forum is er duidelijkheid over ;\ Mischien ligt het aan mijn computer?

MVG - Ar-M

re;

Ik zat net op mijn Iphone en nu zit ik op mijn Laptop.

het is heel normaal dat dat in beeldstaat betekend dat ie naar een signaal zoekt. als wij thuis de pc uit zetten komt dat ook een paar sec. in beeld om dat te verdwijnen.

@ coolkil,

Als dat het probleem was maar scherm gaat dus niet aan.

ja sorry vraag niet goed gelezen.

Laatst bewerkt:
Re;

En er komt wel " Digital/analog "en dan gaat hij binnen 6 seconden op Slaapstand ; zwart beeld.

mvg -Ar-m

Hoi,

Jammer, ja of de videokaart is defect of de monitor maar om dat te controleren zal je toch het 1 van de ander moeten uitsluiten misschien bij een kennis ,buurman dan even een monitor lenen om te kijken of de videokaart nog oke is .
Er zit toevallig geen onboard kaart op je moederbord?

Laatst bewerkt:
Re;

Ja, idd. IK heb ook net mediamarkt gebeld om te vragen of ik nog garantie heb en ja dat heb ik. ;p dus ja, k breng mijn monitor toch even naar de mediamarkt ;p en ik ga ook even de monitor op een andere computer aansluiten! Thanks for THE help;)

Hoi,

Dat is fijn, maar wie weet ligt het aan de videokaart niemand in de buurt met een monitor zou jammer zijn ben je je monitor een poos kwijt en komt hij terug en dan ligt het aan de videokaart zou jammer van de tijd zijn. niet woonzaam in Limburg zeker.

Edit: lees net dat je de monitor op een andere pc gaat proberen.

Laatst bewerkt:
Re;

Nee, ik ben niet woonachtend in Limburg, maar in Zeeland ^_^
En ja, ik ga even kijken of ik een pc op zolder kan vinden en daar probeer ik het op ;)

Hoi,

Oke hoop nog eens te lezen hoe het afgelopen is:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan