gwndamian
Gebruiker
- Lid geworden
- 12 sep 2012
Ik heb dus vandaag een Samsung N150 laptopje gekregen. Hij was kapot. Dus ben al de hele dag bezig.
Vervolgens heb ik hem uit elkaar gehaald en helemaal opnieuw opgebouwd. Gek genoeg deed hij het weer. Hoe het kan? Geen idee.
Dacht ik ten minste. Toen ik Windows opstarte deed het toetsenbord allemaal rare acties. Ook in de BIOS.
Dus toetsenbord eruit gehaald en connectors schoon gemaakt.
Vervolgens het toetsenbord van binnen schoon gemaakt met ontvetter ( soort chemisch gas ) even laten verdampen en weer terug geplaatst.
Niks helpt. Wat ik ook doe.
Als ik bijvoorbeeld de D in typ krijg ik VDVDVD
Als ik de W in typ krijg ik QWQWQW
Als ik enter doe, gaan hij dat uitvoeren maar hij drukt ook meteen op pijltje omhoog. Dus voert hij het verkeerde uit.
Als ik pijltje omlaag doe drukt hij geleik Enter in.
Wat zou ik eraan kunnen doen?
Windows 8 zelfs al geprobeert, nog geen resultaat.
Iemand een idee?
Ik ben allang blij dat ik weer beeld heb ( was een hele opgave ) maar nu nog het toetsenbord. En ik heb gezien wat die toetsenborden nieuw kosten en daar word ik niet vrolijk van!
Vervolgens heb ik hem uit elkaar gehaald en helemaal opnieuw opgebouwd. Gek genoeg deed hij het weer. Hoe het kan? Geen idee.
Dacht ik ten minste. Toen ik Windows opstarte deed het toetsenbord allemaal rare acties. Ook in de BIOS.
Dus toetsenbord eruit gehaald en connectors schoon gemaakt.
Vervolgens het toetsenbord van binnen schoon gemaakt met ontvetter ( soort chemisch gas ) even laten verdampen en weer terug geplaatst.
Niks helpt. Wat ik ook doe.
Als ik bijvoorbeeld de D in typ krijg ik VDVDVD
Als ik de W in typ krijg ik QWQWQW
Als ik enter doe, gaan hij dat uitvoeren maar hij drukt ook meteen op pijltje omhoog. Dus voert hij het verkeerde uit.
Als ik pijltje omlaag doe drukt hij geleik Enter in.
Wat zou ik eraan kunnen doen?
Windows 8 zelfs al geprobeert, nog geen resultaat.
Iemand een idee?
Ik ben allang blij dat ik weer beeld heb ( was een hele opgave ) maar nu nog het toetsenbord. En ik heb gezien wat die toetsenborden nieuw kosten en daar word ik niet vrolijk van!