Samsung Note Pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

cire

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2007
Berichten
43
Goedendag,

Ik heb twee vragen over de Note Pro van Samsung, of eigenlijk over KitKat.

1. Het lukt mij niet om een internetpagina offline op te slaan. Bij mijn vorige tablet kon dit vrij gemakkelijk. Het is een website met ongeveer acht pagina's!

2. Hoe kan ik de naam van de icoontjes op het scherm veranderen?

Alvast hartelijk dank,

Eric
 
Dit ligt aan de app die als browser wordt gebruikt
Van welke icoontjes wilt u de naam veranderen?
 
Ik werk met Chrome en met de Samsung browser.
Het is een icoontje die ik met 'n browser heb aangemaakt. Hier staan alle diensten van mijn werk in. De diensten bestaan uit ongeveer acht pagina's en deze kon ik met mijn vorige tablet offline opslaan en er scrollend door bladeren. Omdat offline opslaan mij niet lukt moet ik nu internet verbinding hebben om deze pagina's te bekijken.


Eric
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@cire,

Ik heb de quote verwijderd in je bericht hierboven, het is niet nodig te quoten als je direct reageert op een bericht.
 
Kunt u iets duidelijker zijn over het icoontje?
Bijvoorbeeld wat het opent, misschien is het handig om een screenshot te maken, zodat het ons duidelijkheid geeft
Bedankt,
Tim
 
Ik weet niet hoe ik een screenshot kan bijvoegen met mijn tablet; het screenshot maken lukt wel, maar ik zie geen optie om deze bij te voegen!

Met Chrome heb ik een website geopend met daarin de diensten van onze standplaats, ongeveer 45 pagina's waar ik doorheen kan scrollen. Op mijn Asus tablet had ik bij instellingen de mogelijkheid om deze pagina offline op te slaan; ik kon deze dan zonder verbinding openen en door alle pagina's scrollen. De naam die het icoontje dan kreeg (meestal www.etc.) kon ik wijzigen door lang op het icoontje te klikken en dan de wijziging door te voeren. Met mijn nieuwe tablet lukt dit niet meer. Misschien dat het niet mogelijk is, maar dat wil ik dan graag weten.

Ook met de browser van Samsung lukt het niet, zowel het offline opslaan als het wijzigen van de naam. Ik werk met Android 4.4.2

Ik hoop dat ik het duidelijker heb uitgelegd. In ieder geval bedankt voor de moeite.

Eric
 
Je moet deze uploaden naar een website, je kan de screenshot vinden door in de Galerij te bladeren
 
Ik heb het geprobeerd maar er worden geen .PNG bestanden geupload en dat is wat mijn tablet van een screenshot maakt!

Morgen zal ik proberen om er een .jpg bestand van te maken.

Eric
 
Ik denk dat het met het aanpassen van de bladwijzer naam moet lukken, ik weet niet hoe uw Android werkt, maar bij mij moet ik de bladwijzer opnieuw aanmaken voordat ik de nieuwe naam zie
Suc6,
Tim
 
Neen, lukt mij nog steeds niet. Ik werk met Android 4.2.2 (KitKat),
In ieder geval bedankt voor de moeite. Mocht ik er achter komen hoe het moet, dan laat ik dat hier nog weten.

Eric
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan