Samsung note3

Status
Niet open voor verdere reacties.

kappel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2005
Hoe kan ik zien welke apps ik heb gedownload met , play store en/of met google play,

In de play store van links naar rechts vegen. Dan mijn apps, en vervolgens zie je jouw geïnstalleerde apps.

Dank, maar wat ik wil zien zijn de apps die ik ooit heb gekocht. Ik heb mijn Note 3 gereset en kan sommige apps niet meer terug vinden. Als ik ze opnieuw wil installeren krijg ik weer de vraag om te betalen. Het betreft onderandere SPB Shell, deze kost €10,45 en dat vind ik toch zonde.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb mij zelf eens gekeken op de computer. Ik ben even ingelogd via de browser in de play store en zie daar alle apps staan die ik ooit gebruikt heb inclusief de betaalde.
Heb ook gekeken in de play store bij mijn apps en dan het tabje "alle" daar is ook een hele lijst met apps geinstalleerd op mijn toestel maar ook die ik in het verleden gekocht heb.
Daarnaast als ik zoek op de app in kwestie zie ik bij de apps ook aangeschaft staan.
Je moet uiteraard wel met hetzelfde gmail adres je telefoon geinstalleerd hebben als voorheen.

Dank voor de informatie.
De helpdesk van Samsung had beter moeten weten, wat heb ik gedaan het toestel terug gezet naar de fabrieksinstellingen en de back-up terug gezet.
Ik was een aantal app's kwijt en bij het opnieuw installeren moest ik weer betalen (SPB Shell 10,45).

Later nogmaals alles op de fabrieksinstelling terug gezet ZONDER de back-up uit te voeren. En wat schetst mijn verbazing ik kon zonder problemen alles terug zetten, bij de betaalde app's stond "reeds aangeschaft".

Probleem met wat geluk dus opgelost.

(waar/hoe moet ik de vraag afmelden?) Ook dit is gelukt via de e-mail.

Laatst bewerkt:
Bovenaan in de blauwe balk zit de optie "zet status opgelost" .Als je dat doet wordt deze vraag op opgelost gezet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan