Samsung NP900X4D - SSD HD vraagje

• Onderwerp starter Onderwerp starter Emin
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Emin

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2012
Hey

Ik heb een paar dagen geleden mezelf een Samsung 9 series (NP900X4D) aangeschaft. Ik ben zeer tevreden over mijn laptop, alles werkt naar behoren!
Wat me wel is opgevallen dat mijn zichtbare Hard-Drive (SSD) maar 91,7GB beschikbaar is. Terwijl hij eigenlijk 128GB opslagcapaciteit heeft. Weet iemand hoe of wat?

Alvast bedankt!!!

Goedemorgen,

Hd's hebben eigenlijk nooit het opgegeven Gb's, en waarschijnlijk staat er nog een recovery partitie op kijk eens bij schijfbeheer misschien geeft dat duidelijkheid.

Ik dank u voor de antwoord. Maar ik vrees er een beetje voor. Er zit ongeveer 30GB tussen die eigenlijk "verloren" is.
En hoe kan ik die recovery partitie achterhalen?
PS: Als ik op eigenschappen druk van de HD, zie ik bij capaciteit 98.xxx.xxx.xxx.xxx bytes. Dat er 7GB verloren gaat kan ik begrijpen maar ong. 30GB is toch wat te veel? :S

Hoi,

Rechter muisknop op deze computer dan voor beheren kiezen en dan staat er schijfbeheer tussen die aan klikken die geeft precies aan hoe of wat.

Jep, u had gelijk. 23,07GB zit in herstelpartitie en 4,29GB voor de sluimerstand. Men moet natuurlijk wel iets op offeren voor een iets lichtere laptop..
Ik dank u voor de snelle en correcte antwoord!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan