Samsung of Toshiba

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanderwhite

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2008
Berichten
36
Ik wil graag een nieuwe laptop aanschaffen maar twijfel tussen deze 2

http://www.samsung.com/nl/consumer/detail/spec.do?group=computersperipherals&type=notebook&subtype=rseries&model_cd=NP-R510-FS01NL&fullspec=F

en

http://www.pcmweb.nl/hardware_review.jsp?productid=3450

Ik gebruik mijn laptop voornamelijk voor downloaden, muziek, internet, films (met hdmi-port ook voor op mijn tv) en foto's. Ik speel amper tot geen games. Qua accuduur weet ik t niet zo goed. Het is natuurlijk lekker om wat langer te hebben, maar ik zal hem ook veel aan de oplader hebben. 2.5 uur los moet genoeg zijn. Ik kies voor, firewire, hdmi, grote interne schijf, intern geheugen omdat ik veel applicaties tegelijk wil kunnen draaien en n-wlan.Deze 2 kwamen er goed uit.

Nu draait Samsung op Intel chipset en Toshiba op AMD, daar heb ik verder geen ervaring mee, maar ziet er allebei goed uit. Dus ik ben benieuwd naar wat jullie vinden. Qua design maakt het mij het niet veel uit.

Vriendelijke groet, David
 
Ik zou voor de Samsung gaan, ik heb er veel positiefs over gehoord van een aantal vrienden en ze vinden hem allemaal fijn. Het enige nadeel zou zijn dat wanneer er licht op het beeldscherm komt, het behoorlijk reflecteert. Maar dit is ook bij de toshiba.

Dus mijn antwoord: Samsung
 
volgens mij heeft die toshiba wat betere specs, maar die samsung heeft 2 jaar garantie(maar staat niet bij dat dit pick-up and return is)
 
Ik zou voor de Samsung gaan, ik heb er veel positiefs over gehoord van een aantal vrienden en ze vinden hem allemaal fijn. Het enige nadeel zou zijn dat wanneer er licht op het beeldscherm komt, het behoorlijk reflecteert. Maar dit is ook bij de toshiba.

Dus mijn antwoord: Samsung

En het verschil tussen de intel en de amd chip?
 
ik zou voor de Samsung gaan, ik heb zelf verschillende merken PC's en Laptops gehad en de Samsung is mij het beste bevallen.

Ik heb er nog nooit hardware en/of software problemen mee gehad en hij ging het langste mee!

:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan