samsung omnia geheugen vol

Status
Niet open voor verdere reacties.

ajaxfanrico

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 okt 2008
heej

volgens mijn omnia is mijn geheugen vol in mijn opslag
het enige wat ik daar heb staan is muziek die niet meer dan 2 gb bedraagt
iemand een idee hoe dit komt en is op te lossen?

gr

ik heb nu alles uit mijn opslag gehaald en op de een of andere manier staat er 6 gb op mijn omnia maar is het niet te zien:S

Als je een SD-Kaart lezer heb op je pc wil je het dan gaan formateren. Misschien kan dat dan wel helpen.

DarkBladeX

Als je een SD-Kaart lezer heb op je pc wil je het dan gaan formateren. Misschien kan dat dan wel helpen.

DarkBladeX

er zit geen geheugenkaart in ik heb het over het geheugen wat er standaard al in zit en als da een kaarte is wil je dan uitleggen hoe ik daar kom

Ow ik weet niets over de omnia, maar je kan als je de kabels voor de pc hebt de firmware upgraden. Dat kan misschien helpen. Alles kan je op de samsungmobile.com vinden.

DarkBladeX

Ik ben bezig met de firmware want ik heb hetzelfde probleem met het geheugen, een paar honderd mb beschikbaar maar de bijna 8G is niet te bereiken.

Volgens mij halen jullie 2 dingen door elkaar tel. geheugen en opslag geheugen ( ik bedoel niet het uitbreidbaar geheugen, dus zonder een MicroSD card erin ), opslag geheugen is inderdaad 8GB. :confused:

Ik heb er alleen een probleem mee, dat ik niet via bluetooth rechtstreeks naar 'mijn opslag' kan downloaden. Ik heb USB Connection al op Massa-opslag '' Mijn Opslag" gezet en bij Bluetooth op Gedeelde Map "Mijn Opslag" (schrijven mogelijk niet ingevuld).... maar hij doet het nog steeds niet.

Voorbeeld: Ik wil film via mijn laptop (met bluetooth) sturen naar mijn omnia via bluetooth. Na paar minuten geeft hij aan dat de interne geheugen vol is. M.a.w. hij slaat hem waarschijnlijk op op zijn kleine paar MBgrote (werk)geheugen. Terwijl er standaard 8 GB intern geheugen is (dus geen SD-kaartje!). Hoe kan dat? Iemand die mij kan helpen?

Ik heb het zelfde probleem, ik heb er ongeveer 4 gb aan muziek, films en foto's opstaan, maar hij geeft aan dat het geheugen helemaal vol zit. Ik heb het al een paar keer geprobeerd te formatteren, maar als je de bestanden er dan weer op zet geeft die na een tijdje weer aan dat hij helemaal vol zit.

weet iemand hoe dit komt, ik zou graag een oplossing willen hebben.

omnia geheugen vol

heej

volgens mijn omnia is mijn geheugen vol in mijn opslag
het enige wat ik daar heb staan is muziek die niet meer dan 2 gb bedraagt
iemand een idee hoe dit komt en is op te lossen?

gr

Ik heb hetzelfde probleem. In mijn opslag heb ik ongeveer 400 liedjes staan.
Volgens mijn computer en telefoon is het geheugen van bijna 8 GB vol. Dit klopt toch niet, er passen toch zeker 2000 nummers op 8 GB. :confused:
Graag reactie.

Hoi,

Ik weet niet of jullie het al gezien hadden maar op de wapportal van SamsungMobile staat de Smart Reader software voor de OMNIA i900 online! Deze kun je gebruiken als Business card reader, maar je kan er ook andere teksten mee "scannen".

Als je naar mmm.samsung.nl gaat met je OMNIA dan zie je het meteen staan! Super handig!

Installatie is simpel. Helaas kent de software alleen Engelse woorden, maarja, het werkt verder goed! Zorg wel dat je een data-abo hebt, want het is een paar mb..

Deze software werkt alleen bij de OMNIA, dus als je die niet hebt dan.. :'(

Groetjes,

Blommetje

net naar de winkel gegaan
ze hebben hard reset gedaan
en probleem verholpen:D

Heb inderdaad hetzelfde probleem hier,....mijn foto's worden opgeslagen op de 8 GB maar mijn muziek en films e.d. niet ...
Die harde reset is een optie maar weet niet zeker of dat gaat werken en dan gaat ie terug naar fabrieksinstell.--is hier geen andere optie voor????

Laatst bewerkt:
me 2

k zou het ook wel graag willen weten maar volgens mij
zeurt het over het telefoon geheugen waar hij de draaiende programma's enz. in hebt staan .
ga je naar tijdelijke bestanden is die map gewoon leeg :shocked:
en om in de mappen te snuffelen raad ik TOTAL COMANDER aan .
http://www.omniahub.com/
(site heeft nog meer te bieden)

als iemand een oplossing heeft zou ik het graag horen
groeten patrick

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan