Samsung Omnia i900 laadt niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

jooiss

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 okt 2009
Berichten
2
Ik heb sinds vorig jaar december de samsung omnia i900, en zo rond eind mei, begin juni is hij kapot gegaan. Ik heb al die tijd gedacht dat het de batterij was, maar ik heb nu net mijn nieuwe batterij binnen gekregen (hij deed het ook gewoon weer toen ik de nieuwe batterij erin deed) en nu is hij uitgevallen en krijg hem niet meer aan de praat. Als ik hem in de lader stop brand het lampje wat rood hoort te worden (de aan/uit knop) ook niet. Ik snap er helemaal niks van, ik dacht echt dat het aan de batterij lag. Nu denk ik dat hij misschien geen stroom kan ontvangen ofzoiets?? Iemand die er ervaring mee heeft? Of weet waar het aan kan liggen.. en er heel toevallig een oplossing voor heeft?
 
onia gaat niet meer aan

Hoi,

ik heb hetzelfde , ik sluit de adapter aan en dan niets. Ik heb de adapter getest en die is goed. Geen idee waarom hij het niet meer doet op de adapter. Ik kan de accu ook niet meer opladen op dit moment. Denk dat ik hem toch moet opsturen, wellicht ben je inmiddels al wat wijzer geworden en kun jij mij helpen.

groet,

Harald
 
Hoi,

ik heb hetzelfde , ik sluit de adapter aan en dan niets. Ik heb de adapter getest en die is goed. Geen idee waarom hij het niet meer doet op de adapter. Ik kan de accu ook niet meer opladen op dit moment. Denk dat ik hem toch moet opsturen, wellicht ben je inmiddels al wat wijzer geworden en kun jij mij helpen.

groet,

Harald

Ja dat is inderdaad precies hetzelfde verhaal.
Ik heb een mail gestuurd naar Samsung en het verhaal uitgelegd en kreeg dit terug:

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie.


Onze reactie op uw vraag/opmerking is de volgende:

Geachte mevrouw,

Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw Samsung Omnia.

Op basis van de door u verstrekte informatie zijn wij niet in staat u
een oplossing te bieden. Wij adviseren u dan ook uw SGH-I900te laten
onderzoeken door ons reparatie centrum.

Om ervoor te zorgen dat uw mobiele telefoon voor onderzoek wordt
ingezonden naar ons reparatiecentrum, adviseren wij u langs te gaan bij
de dealer waar u het apparaat heeft aangeschaft.

Mocht uw eigen dealer u geen oplossing kunnen bieden of lost u het
probleem liever zonder tussenkomst van uw dealer op, dan is het ook
mogelijk om zelf langs te gaan bij ons reparatie centrum Solid Vision.

Solid Vision
Polakweg 26
2288 GG Rijswijk (Z.H.)
Tel: 070-3073107

Wij adviseren u uw aankoopbewijs mee te nemen envan te voren een
afspraak te maken.

Daarnaast is het ook mogelijk om één van de Samsung “Premium Points” te
bezoeken. Mochten zij u niet verder kunnen helpen, dan zullen zij uw
toestel naar één van onze reparatiecentra doorsturen. Voor het
dichtstbijzijnde premium point kunt u contact op nemen met ons Contact
Centre op 0900-SAMSUNG (0900-7267864). Vergeet u dan niet uw klantnummer
te vermelden, zodat wij u beter en sneller van dienst kunnen zijn

In hoeverre eventuele problemen met, of schade aan uw mobiele telefoon
binnen de garantievoorwaarden vallen, zalworden bepaald door ons
reparatiecentrum.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Peter Rasser
Contact Centre Medewerker
Samsung Electronics Benelux B.V.


Dusja ik ga hem denk ik maar laten repareren zodra ik wat extra geld heb want ze weten dus niet hoeveel het eventueel kan gaan kosten.
Hoop dat je er wat aan hebt :)
Gr
 
Ik had het zelfde probleem,
Ik ben na een telefoonwinkel geweest en daar bleek de ingang van de oplader los te zitten. De ingang zit vast gesoldeerd met 5(printplaatjes???) daar zaten er 2 van los en die van mij laat heel af en toe op(moet je de oplader heel voorzichting inpluggen in de ingang.

kosten zouden 50 euro zijn(particuliere telefoonzaak)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan