Samsung Omnia i900

• Onderwerp starter Onderwerp starter Young
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Young

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 okt 2008
Hallo.
Mijn vader heeft pas een Samsung Omnia gekocht, en wil weten hoe het zit met DiVX enzo.. Het wil namelijk niet werken zich te registreren op de site, vanuit de telefoon zelf, en kan dus geen dingen openen die met DiVX werken ( Filmpjes, bijv.)
Hoe zit dat? Ik loop namelijk ook nogal vast daarmee..
Alvast bedankt!

Divx

Hallo
Ik heb sinds kort ook dezelfde telefoon. Had het zelfde probleem voor wat betreft de registratie. Je kan namelijk ook gewoon via de computer naar de desbetreffende site gaan om je te registreren. Ik ben daar geweest en het enige waar je voor registreert is extra updates en nieuwsbrieven, heb dat dus niet gedaan. De divx filmpjes willen bij mij wel gewoon afspelen. Ik heb dat als volgt gedaan. Filmpje via de computer gedownload, telefoon via de kabel aangesloten op de computer. Via bestandsbeheer naar mijn telefoon gegaan en daar in mijn opslag een map film gemaakt. In deze map heb ik de divx film geplaatst. Toen heb ik de touchplayer geopend en via menu/bestand openen het bestand opgezocht en geopend. Bij mij spelde hij gewoon de film af. Hopelijk werkt het bij jou ook zo en heb je er wat aan.

PS. hoe heb jij je vraag geplaatst, ik heb er ook 1 maar krijg het plaatsen niet voor elkaar.

Okee, bedankt man
Euhm.. Over een vraag posten: Ga naar het forum waar je een vraag wilt posten, tot je bij de pagina bent waar alle vragen staan. Kijk dan bovenaan en je ziet staan: Plaats een nieuwe vraag. Klik daarop en you're set to go!

geschiedenis en cookies verwijderen

Hallo,
ik heb de Omnia nu zo`n 3 weken, echt een gaaf apparaatje, alleen wil ik ook wel eens mijn toestel even opschonen zoals je dat ook doet bij je pc.
In de handleiding staat niets hierover in, ik wil de internetgeschiedenis en de cookies kunnen verwijderen.
Wie weet hier een oplossing op want ik kom er niet meer uit..

geschiedenis&cookies

hallo, ik denk dat het volgende je vraag beantwoord.
open internetexplorer (geen verbinding maken), vervolgens klik je rechts onderin op menu.
vervolgens extra/opties, dan zie je onderin je scherm 3 tabbladen.
algemeen- kun je voor de rest weinig mee
geheugen- hier kun je geschiedenis wissen
beveiliging- hier kun je cookies wissen

ik hoop dat dit je vraag beantwoord.

hallo, ik denk dat het volgende je vraag beantwoord.
open internetexplorer (geen verbinding maken), vervolgens klik je rechts onderin op menu.
vervolgens extra/opties, dan zie je onderin je scherm 3 tabbladen.
algemeen- kun je voor de rest weinig mee
geheugen- hier kun je geschiedenis wissen
beveiliging- hier kun je cookies wissen

ik hoop dat dit je vraag beantwoord.

Gelukt... heel erg bedankt voor je uitleg. ik heb inmiddels ook ff een 4 gb geheugen stick erbij gekocht.
Dus nu heb ik ook minder vak problemen met dat de omnia steeds om te weinig geheugen loopt te knipperen, het scheelt zowiezo dat ik nu alles op "mijn opslag"zet:thumb:
alleen lukt het me nog niet om het programma IGO8 erop te zetten. de omnia geeft dan aan dat die wicked niet voor deze versie beschikbaar is...
Ach, anders koop ik over een tijdje wel een legale want de IGO8 was een ilegale download...:eek:
Tenzij iemand hier meer vanaf weet...!!!!!!

Ik hoor/lees het wel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan