Samsung Omnia i900

• Onderwerp starter Onderwerp starter jtr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jtr

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2008
Ik heb mijn hele telefoon afgezocht om het volgende te veranderen maar ik kon niks vinden:

samsung-i900.jpg

Zoals je onder in het scherm ziet staat er daar Phone en Main menu. Bij mij is het net iets anders, want er staat Telefoon en Live. Dat Live hangt me nu dus aardig de **** uit want telkens als ik er per ongeluk op druk zit ik op internet en daar heb ik geen zin in,

Mijn vraag dus: Hoe verander ik die knoppen?

Je kan dit veranderen kijk maar eens bij je telefoon instellingen. Je kan bijvoorbeeld je agenda of je contacten aan deze toets koppelen.

Je kan dit veranderen kijk maar eens bij je telefoon instellingen. Je kan bijvoorbeeld je agenda of je contacten aan deze toets koppelen.

Dat snap ik dat ik dat op de een of andere manier kan veranderen, maar HOE?

Ik heb me hele telefoon afgezocht maar ik vind het gewoon niet?????

Je kan het inderdaad niet vinden in de handleiding. Het is 1 jaar geleden dat ik een Omnia had, heb nu de N97. Maar wanneer ik het goed herinner moet je naar app. beheer gaan of naar instellingen aanpassen en dan naar today view. Ik zou zeggen probeer eens wat dieper in het menu te duiken je zal heel wat zaken ontdekken die je niet wist of weet dat het mogelijk is om op je gsm te doen. Maar om het uit mijn hoofd te zeggen wat je precies moet doen is niet te doen of ik moet het app. in handen hebben, je woont zeker niet in de buurt ?

hallo ik heb ook een samsung omnia, kan iemand mij vertellen hoe ik ontvangen berichten door kan sturen??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan