Samsung Omnia problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kim83

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 feb 2009
Hallo,

Ik heb mijn samsung omnia via gsmweb gekocht en nu heb ik het probleemd dat hij steeds uit gaat en ik hem heel vaak op moet laden.
Echt soms wel elke dag, terwijl ik er niet veel apparts mee gedaan heb.
Zijn er mensen die hier ook last van hebben en weten jullie hoe ik dit moet oplossen

Groetjes Kim

Als je telefoon inderdaad heel vlug uit gaat en vaak op moet laden zal waarschijnlijk jouw accu kapot zijn. Ik zou dan als ik jou was een nieuwe kopen.

Groetjes van Thomas:)

Dat was erg makkelijk geweest, maar dat hij uitgaat betekend niet dat de accu leeg is.
Mijn telefoon gaat soms gewoon uit zonder reden m.i zonder reden.

Daarbij komt dat ik mijn telefoon nog niet zo lang heb dus hij zit lijkt mij gewoon nog in de garantie.
Wat ik graag wil weten is, of er meer mensen zijn dit dit probleem tegenkomen.

Groetjes Kim

Laatst bewerkt:
Ik heb ook het probleem gehad dat mijn batterij binnen 1 dag leeg was en heb de Omnia terug gestuurd, ze hebben hem gereset maar het probleem was er nog steeds.
Ik ben er zelf achter gekomen dat als je batterij zo snel leeg is gewoon de batterij even eruit en er weer in en dat doet ie het bij mij weer prima en kan ik er weer 'n dag of 4 mee doen, ik hoef dat trouwens niet vaak te doen maar als het dus bij weer eens voorkomt dan doe ik dat.
Ik hoop dat je er iets aan hebt en dat het bij jou ook zo makkelijk op te lossen is.

groeten Thea :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan