Samsung omnia

Status
Niet open voor verdere reacties.

sirmaat

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 sep 2008
Hey ik heb sinds paar de omnia en nu is mijn vraag als ik via een andere telefoon muziek stuurt met bluetooth kan ik hem alleen luisteren via media player, nu is mijn vraag hoe krijg ik hem in media album of in me touchplayer

vraagje 2

Als ik muziek er op zet staat er dat het geheugen vol is , hoe verplaats ik mijn muziek naar me 8gb opslag

Nu heb ik geen omnia maar er staat toch windows op en daar kun je toch altijd kiezen voor waar je hem wilt opslaan.
Tevens heb je er een cd met handleiding bij gekregen.
Mooi ding trouwens :) Die omnia

hmm ik wil hem verplaatsen naar me opslag dat gaat dus niet en die cd heb je niet veel aan ;)

muziek verplaatsen

Hoi ik las je probleem en heb voor je de volgende oplossing. Op de cd, waar je inderdaad niet veel aan hebt, staat wel een installatie progje om "Windows Mobiel Apparaat" te installeren. Het is raadzaam om dat te doen. Als je dat gedaan hebt vindt je op je bureaublad een icon dat j kunt aanklikken. Sluit je Omnia aan op je computer met het bijgeleverde kabeltje. Klik op het icontje en kies voor bestandsbeheer. Hierna zie je een soort verkenner en kun je alle bestanden en mappen van je omnia verplaatsen naar waar je wilt. werkt bij mij perfect. Hopelijk is hiermee je probleem opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan