samsung pc studio werkt niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

peterbaleco

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2011
Berichten
6
Hallo

Ik heb net samsung pc studio gedownload.
ik wil mijn sms-jes overzetten naar mijn computer.
mijn contacten en foto's heb ik al overgezet.

als ik wil beginnen met mijn berichten dan krijg ik de volgende melding van samsung phone browser: kan de bijwerking niet starten.

verder doet hij het goed, maar krijg dus mn berichten niet gedownload.

iemand een oplossing?

miss een andere methode?

alvast bedankt, peter
 
Dat is bij mij ook... :-|
Al spoedig bleek dat Samsung de software zo heeft gebouwd dat het algemeen werkt op een groot aantal van hun (smart)phones..
Dat betekent dat sommige functies (afhankelijk van jouw type telefoon) niet werken want niet ondersteund, en helaas ook dat andere functies maar matig tot slecht werken.

De telefoons en types volgen elkaar in zo'n snel tempo op dat het kennlijk geen zin heeft om de bij behorende software goed door te ontwikkelen en te testen.

Ik verbind mijn telefoon nu meestal rechtstreeks (pc2pc) waardoor het interne geheugen als map wordt gezien door windows.
Daarmee krijg je de kalender en contacten niet gesynchroniseerd helaas.
Maar misschien zijn er inmiddels ook workarounds...
 
Dat is bij mij ook... :-|
Al spoedig bleek dat Samsung de software zo heeft gebouwd dat het algemeen werkt op een groot aantal van hun (smart)phones..
Dat betekent dat sommige functies (afhankelijk van jouw type telefoon) niet werken want niet ondersteund, en helaas ook dat andere functies maar matig tot slecht werken.

De telefoons en types volgen elkaar in zo'n snel tempo op dat het kennlijk geen zin heeft om de bij behorende software goed door te ontwikkelen en te testen.

Ik verbind mijn telefoon nu meestal rechtstreeks (pc2pc) waardoor het interne geheugen als map wordt gezien door windows.
Daarmee krijg je de kalender en contacten niet gesynchroniseerd helaas.
Maar misschien zijn er inmiddels ook workarounds...

lukt het jou nu wel om jouw sms-jes op de pc te zetten. zo ja, kun je dan aangeven hoe ik dat het beste kan doen?

ik heb idd een redelijk oud toestel; de Samsung SGH-G180...

hoop dat t lukt

thanks
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan