samsung pc studio

Status
Niet open voor verdere reacties.

basvl90

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2007
Hallo,

ik heb samsung pc studio en het usb stuurprogramma geïnstalleerd, maar mijn mobieltje wordt niet herkend. Ook heb ik nog Microsoftactivesync geïnstalleerd maar nog steeds krijgt pc studio mijn gsm niet gevonden.

weet iemand de oplossing

alvast bedankt

Precies zo gedaan als in de gebruiksaanwijzing staat??
Om welk type gaat het hier??

ja ik heb gewoon gedaan zoals het staat in de gebruikershandleiding. het gaat om de samsung d900, het lukt me echt niet

XP of Vista?

EDIT Op welke bladzijde staat het trouwens beschreven, kan ik effe meelezen ...

Laatst bewerkt:
in de online Manual kan ik niets vinden wat betreft jouw probleem:shocked:, wel dat het schijnbaar heel simpel is om je telefoon aan te sluiten. Over software word in de online manual niet gesproken ....:confused:

ja ik dacht ook dat het niet moeilijk was maar ik kom er echt niet uit. Ik moet er wel bij zeggen dat de telefoon ooit via een andere pc wel gewerkt heeft, dus ik weet niet of het uitmaakt dat dit een andere pc is, maar lijkt me niet. wel heel raar

es kijken, dit vond ik op de SamsungSite:

Download Easy GPRS of EasyStudio (afhankelijk van het model telefoon) van http://nl.samsungmobile.com Maak vanuit de telefoon verbinding met de pc met behulp van een gegevenskabel of via IrDA.
Stel de poort in op IrDA als u IrDA gebruikt of blader door de COM-poorten tot de software automatisch het Telefoonboek en de SMS-gegevens gaat laden.
Kies nu 'Gereedschap' en vervolgens 'Bestandsmanager'.
Kies de afbeeldingen en video's uit het bovenste scherm en selecteer een doelmap in het onderste scherm.
Klik nu op de knop Omlaag tussen de twee schermen om verzending te starten.

Geen idee of het hiermee lukt ...

EDIT: er staat verder niets beschreven over jouw probleem, misschien es een mailtje of een telefoontje doen met SamSung -NL, 0900-samsung is geloof ik het telefoonnummer ....

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan