Samsung S3 1900 synchroniseren met outlook 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjorsvde

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2007
Goedeavond,

Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik mijn agenda van Outlook zou kunnen synchroniseren met mijn Samsung S3. Ik heb al verschillende programma's geprobeerd. Het is me allen telkens niet gelukt. Ook het programma Samsung Kies wil ook niet helemaal werken.Dat programma heb ik al een paar keer opnieuw geinstalleerd, maar werkt nog steeds niet. Heb ook andere programma's gedownload, maar die werkte ook niet. Soms dan moest ik daar een agenda in aanmaken en dat lukte dan ook niet.

Heeft er iemand een goede tip?

Gr,
Sjors

Ik gebruik online en heb vodafone als abonnement voor mijn telefoon en werk met Windows 7.

Oké ik zou naar gmail gaan. want die kan je wel met agenda synchen en je hebt de mogelijkheid tot je online mail te koppelen daaraan.

Ik heb al wel een gmail account. Welk programma heb ik dan nodig op mijn telefoon die ik het best voor mijn agenda kan gebruiken?

Het is me wel gelukt om mijn agenda te synchroniseren met google account . Het lukt me alleen niet om het nu te synchroniseren met mijn toestel. Als ik namelijk een nieuwe agenda wil toevoegen en daar verschillende emailadressen aan klik, vindt hij nergens een agenda.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan