Samsung S3 beeldscherm op laptop tonen

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Geachte forum leden
Ik gebruik mijn samsung S3 met de routeplanner OsmAnd en dat werkt prima Nu is mijn vraag het volgende
Ik heb nog een goedwerkende laptop in overschot Kan ik op een of ander manier mijn beeld van mijn telefoon naar mijn laptop sturen zodat ik op mijn laptop kan kijken
voor de routing in plaatsvan mijn telefoon ? (groter scherm) Ze hebben beide bleutooth ? (ben zeer benieuwd)
e de waele

je kan het programma teamviewer gebruiken

deze moet je installeren op je telefoon ---> link

en deze op je laptop ---> link

Ik wil dit gebruiken in de auto maar dit gaat niet zonder internet dus werkt niet alleen als ik internet inschakel dat is niet de bedoeling
Ik heb inmiddels op mijn telefoon Teamvieuwer quiksuport geinstalleerd en op mijn laptop teamvieuwer 10 geistallleerd
Ik kan u inmiddels melden dat dit voor geen meter werkt De programmas kennen elkaar niet ????
e de waele

Laatst bewerkt:
Bluetooth gaat sowieso niet werken, die verbinding is niet snel genoeg hiervoor.

dit is een goed alternatief, je moet wel de usb kabel aansluiten van telefoon naar laptop.
http://droid-at-screen.ribomation.com/

de eenmalige setup is niet "next, next, finish" trouwens. Je moet er wel even in duiken met wat uitzoek werk en dingen installeren. maar dat staat allemaal omschreven op die website.

Ik heb nu weer iets anders bedacht Als ik een tabled zou kopen zou dit dan op mijn telefoon kunnen aansluiten en dan toch mijn navigatie via de telefoon
kunnen werken of gewoon een tom tom kopen ?
e de waele

Waarom zo ingewikkeld als je toch een tablet (met t...) zou willen kopen.
Koop er dan een met GPS...
Tips zat:
https://www.google.nl/#safe=off&q="tablet+met+gps"
Check wel voor... de aankoop of de routerplanner die je gebruiken wilt daar echt op werkt...
Google is your friend, je bent vast iet de 1e die dit wilt...

Laatst bewerkt:
Ja dat zal ik eerst ter plekke waar ik mijn tablet (met T...) koop eerst laten proberen voor ik hem meeneem naar huis
Ik ga het uitzoeken of het kan en werkt
e de waele

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan