Samsung S4 Reboot loop

Status
Niet open voor verdere reacties.

alain1988

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
29 jan 2010
beste, na een firmware update die uitgevoerd is vanuit KIES3
loopt mijn telefoon na een tijdje vast.

zolang deze op stroom zit is er geen probleem maar vanaf de stroom van de telefoon word losgekoppeld loopt de telefoon na +- 25seconden vast.
ik heb al een system recovery uitgevoerd maar dit heeft geen effect gehad op de telefoon iemand die dit ook al tegen gekomen heeft?

de firmware versie : PDA:MKF /PHONE:MKF /CSC:MK5(PHN)

Laatst bewerkt:
heb deze stappen gevolgd maar steeds geen resultaat en de telefoon is volledig opgeladen, is er misschien een mogelijkheid om de firmware update terug te draaien ?

Laatst bewerkt:
je kunt de telefoon compleet resetten naar factory defaults ?

Data wel eerst overzetten naar sd kaart of op een computer plaatsen die je wilt bewaren.

factory default doet niets aan de firmware deze is ook al uitgevoerd

Hard Reset ?

1.Press and hold the power button to turn the device of.
2.If your device won’t turn of remove the battery for a second and put it back. ( Do not turn your phone back on )
3.With your device of press and hold the volume up and the home button, then without releasing the two other buttons press and hold the power button as well.
4.Hold these three buttons until you can read recovery mode in the upper left corner of the screen. As soon as you can see it release the button combination.
5.To navigate the recovery mode screen use the volume up and down to go up and down. Use the power button to select an option.

EDIT:

Eventueel proberen een oudere firmware te downloaden en erover heen te plaatsen.
Firmware verwijderen durf ik zo niks over te zeggen.
http://androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s-iv/51747-stock-official-firmware-gt-i9505.html

Laatst bewerkt:
Zoiets heb ik in het verleden ook eens gehad. Ik had de update ook binnen via kies, maar kreeg ook problemen. Heb daarna via odin de update opnieuw geinstalleerd en daarna waren bij mij alle problemen opgelost.

dit heeft ook niet gewerkt ik zal moren eens naar een filiaal gaan en daar raad vragen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan