Samsung S5 niet meer zichtbaar bij Google Play

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjorsvde

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2007
Goedeavond,

Mijn toestel (Samsung S5) is niet meer zichtbaar bij Google play. Er staan nog wel wat oude toestellen in de lijst en ook een ander toestel wat ik gebruik. Dit toestel niet meer. Ik kan apps wel gewoon installeren op mijn toestel, alleen niet meer via de site. Daar kan ik dus ook niet meer makkelijk zien wat ik op mijn toestel heb geïnstalleerd.
Ik heb mijn account van Google een keer verwijderd van mijn telefoon en dus opnieuw ingelogd. Op mijn laptop ook al een keer in- en uitgelogd. Dit heeft allemaal niet mogen baten.
Kan iemand mij misschien hiermee helpen?

Ik gebruik Google Chrome en Windows 10, maar dat heeft er niks mee te maken neem ik aan.

Gr, Sjors

Nou.. Windows 10? Ik zie meer probjes .. ik wacht op de SP1 of SP2 ;) XP had er drie nodig :P

Dan mogen ze wel opschieten, er komen ook heel de tijd updates die hij wel vindt, maar niet kunnen worden gedownload.

Vraag verplaatst van Nieuwsgroepen naar Telefonie.

Ik kwam onderstaande stappenlijst elders tegen. Het is zéker een poging waard:

Based on the information you provided, it sounds like you may just have to clear the cache and data of Google Services Framework and the app itself. In order to resolve this issue, if you haven't done so already, please make sure you've cleared the cache and data of both the Google Play Store app and the Download manager. Here's how:

1. Visit Menu > Settings > Applications > Manage applications
2. Tab over to "All"
3. Select the Play Store app, and then tap "Clear cache" and "Clear data"

For the Download manager:

1. Visit Menu > Settings > Applications > Manage applications
2. Tab over to "All"
3. Select "Download manager," and then tap "Clear data" and "Clear cache"

For Google Services Framework

1. Navigate to Menu > Settings > Applications > Manage applications
2. Navigate to the "All" section
3. Scroll down to find an app called Google Services Framework
4. Select Google Services Framework, then tap Clear cache and Clear data

Please note that after clearing the Google Play Store app data, if you have set a PIN code and/or a content filter, you'll need to re-apply these settings.

Let erop dat het soms even kan duren voordat je telefoon verschijnt, nadat je deze stappen hebt doorgelopen :)

Als ik naar Settings (Instellingen) wil gaan, dan is er geen mogelijkheid voor Applications (toepassingen). Kan dus ook niet verder.

Als ik mijn telefoon op Nederlands instel, dan heet het bij mij "Apps". Dan ga je verder naar het tabje "Alles" en dan "Google Play Store".

Het is het handigst als je je telefoon even tijdelijk op Engels instelt, dan is de rest van de stappen makkelijker te vinden :)

Ben inderdaad naar mijn instellingen op mijn telefoon gegaan. Daar alles uitgevoerd en nu doet alles het weer! Dus dank je wel!
Gr, Sjors

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan