Samsung S6 start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

StefanSon

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2009
Hallo allemaal,

Van de week heeft een vriend van mij mijn Samsung S6 geroot. Nu was ik hier niet helemaal tevreden over en heeft hij de root 'ongedaan gemaakt'. Dit heeft hij gedaan door in de app van 'SuperSU' de root te clearen. Dit ging denk ik zelf niet helemaal goed want nu zit mijn telefoon in een 'boot loop' zoals hij dit noemde. Vervolgens is het nu voor mij niet mogelijk om iets met mijn telefoon te doen. De vriend van mij denkt dat het 'unrooten' mogelijk de volledige software van mijn telefoon heeft verwijderd.

Op dit moment blijft mijn telefoon hangen op het zwarte scherm met 'Samsung Galaxy S6 - Powered by Android'.

Kan iemand mij misschien helpen? Ik wil heel graag mijn telefoon weer kunnen gebruiken! Als hiervoor een factory reset oid nodig is is dit prima, maar zelfs dit lukt mij nu niet!

Bedankt!

Komt je telefoon nog in de downloadmode? Indien dat mogelijk is dan zou je kunnen proberen een stock rom er op te installeren met odin.

Welke samsung galaxy 6 heb je?
Hier staat beschreven hoe je de firmware kunt installeren met een filmpje erbij, dit is voor de gewone galaxy s6 Je moet je wel eerst registeren op de site anders kun je de firmware niet downloaden.
http://www.sammobile.com/firmwares/download/91367/G920FXXU4DPHF_G920FPHN4DPG1_PHN/

UIteraard te installeren op eigen risico.

Laatst bewerkt:
Dat wil niet lukken, vanmiddag nog wel maar nu ineens niet meer terwijl er daarna niets ik veranderd. Downloadmodus is toch power + home + volume omlaag, even voor de zekerheid!

Klopt inderdaad staat ook uitgelegd op de link die ik geplaatst heb hierboven.

Zelf heb ik een 'T-Mobile Samsung SM-G920F'. Maar in die download modus kom ik dus nu even niet meer :(

Ik ben zojuist toch in download modus gekomen, ga het nu gelijk proberen via de link welke je hierboven stuurde. De download van de firmware duurt alleen wel 2u met de gratis account! :o

Succes ermee. Ben benieuwd of het lukt.

Is het gelukt je telefoon opnieuw te installeren?

Zeker satshow, excuus dat ik ben vergeten te reageren!
Het downloaden duurde wat lang, maar het is vrij gemakkelijk daarna gelukt!

Heel erg bedankt! :)

Graag gedaan, veel succes ermee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan