samsung SCH-U365 zonder simkaart?

• Onderwerp starter Onderwerp starter LWM
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

LWM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2008
Ik heb deze zomer voor op reis in de vs in een warenhuis in Californië een mobieltje gekocht type Samsung SCH-U365 met daarop een beltegoed van provider Verizon (en met een Verizonkaart er extra tegoed op gezet). De geldigheid van het verstrekte telefoonnummer was 3 maanden. Ik wil het toestel nu in Nederland graag met de simkaart van mijn eigen provider gebruiken, maar ik zie geen simkaart in de Samsung. Op internet vind ik alleen mensen met dezelfde vraag, maar geen antwoord. Heeft iemand een idee?

Wellicht is het toestel niet simlockvrij en kun je dus geen andere simkaarten gebruiken ?

Ik ben in de vs bij info over mobieltjes nog nooit het woord simlock tegengekomen. Misschien kennen ze die onzin daar niet? In het verleden heb ik tijdens vakantie daar eerder een toestelletje gekocht van een andere provider en daar kocht ik dan een los simkaartje met tegoed bij (heb ik na vakantie doorverkocht aan een andere vakantieganger). Maar bij dit toestel zat er bij aankoop al een starttegoed op en dat kon je dan verder opwaarderen. Toch zie ik nergens een simkaart. Onder de batterij is alles hermetisch dicht.

Jammer, blijkbaar kent niemand dit soort toestellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan