Zoals ik al zei heb ik een samsung Sd-612 dvdrom die vast loopt in xp waneer ik een film dvd er in afspeel althans de afspeel programmas lopen vast
Mijn computer:
1ghz processor
256 mn werkgehuegen
40gb schijf
3gb schijf
cd-rw van hp
de dvd spaler natuurlijk
ati radeon 7200 grafische kaart
ik draai trouwens windows xp profesional (ik hoop zo voldoende info)
een oud beestje maar toch zou ik graag de dvd speler aan de gang krijgen
Bij apparaat beheer geeft hij aan dat hij een samsung dvd-rom sd-612s vindt er zijn geen probleemn met apparaat. Waneer ik een dvd plaats kan hij deze wel lezen maar loop het afspeel prograama compleet vast of het windvd of mediaa player is (versie 9). Ik hebt het idee dat er gwoon iets mis is met de dvd driver, cdroms etc leest hij wel gewoon. ik heb ook gevonden dat meer mensen last hhebben met deze dvd speler ne xp iemand een oplossing? Ik snap niet wat ik er aan moet doen. Alvast bedankt Bart
Mijn computer:
1ghz processor
256 mn werkgehuegen
40gb schijf
3gb schijf
cd-rw van hp
de dvd spaler natuurlijk
ati radeon 7200 grafische kaart
ik draai trouwens windows xp profesional (ik hoop zo voldoende info)
een oud beestje maar toch zou ik graag de dvd speler aan de gang krijgen
Bij apparaat beheer geeft hij aan dat hij een samsung dvd-rom sd-612s vindt er zijn geen probleemn met apparaat. Waneer ik een dvd plaats kan hij deze wel lezen maar loop het afspeel prograama compleet vast of het windvd of mediaa player is (versie 9). Ik hebt het idee dat er gwoon iets mis is met de dvd driver, cdroms etc leest hij wel gewoon. ik heb ook gevonden dat meer mensen last hhebben met deze dvd speler ne xp iemand een oplossing? Ik snap niet wat ik er aan moet doen. Alvast bedankt Bart