Samsung Sd-612 dvd-rom loopt vast met XP

• Onderwerp starter Onderwerp starter 555
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

555

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2004
Zoals ik al zei heb ik een samsung Sd-612 dvdrom die vast loopt in xp waneer ik een film dvd er in afspeel althans de afspeel programmas lopen vast

Mijn computer:

1ghz processor
256 mn werkgehuegen
40gb schijf
3gb schijf
cd-rw van hp
de dvd spaler natuurlijk
ati radeon 7200 grafische kaart

ik draai trouwens windows xp profesional (ik hoop zo voldoende info)

een oud beestje maar toch zou ik graag de dvd speler aan de gang krijgen

Bij apparaat beheer geeft hij aan dat hij een samsung dvd-rom sd-612s vindt er zijn geen probleemn met apparaat. Waneer ik een dvd plaats kan hij deze wel lezen maar loop het afspeel prograama compleet vast of het windvd of mediaa player is (versie 9). Ik hebt het idee dat er gwoon iets mis is met de dvd driver, cdroms etc leest hij wel gewoon. ik heb ook gevonden dat meer mensen last hhebben met deze dvd speler ne xp iemand een oplossing? Ik snap niet wat ik er aan moet doen. Alvast bedankt Bart

Hier wordt geadviseerd om te updaten en dat kan weer hier.

Ik heb het geprobeerd en het progje is voor de sd-612e hij zegt ook als ik hem uitvoer dat ik een andere versie heb. Ik heb de sd-612s ik kan andere versie niet vinden.

Misschien dat deze licht in de duisternis brengt.

Ik geeft het op

Ik heb in de tussen tijd ook niet stil gezeten en had dat progje wat je nu aangaf al gerpobeerd ook een aantal andere van andre sites dit model zouden moeten werken maar niets werkte ik heb er nu een nog oudere vdd speler in gezet en die werkt wel bijzonder goed onder xp nog geen eens zelf drivers geinstaleer nou ja kan nu igg dvdjes draaien zij het met een langzamere speler maar ja het werkt prima dus wat mij betreft kan deze vraag gesloten worden. Blijft toch vreemd dat die andere niet werkt maar ja meer als 2 dagen naar een driver zoeken vindt ik iets te veel van het goede. En degene die je vindt werken alleemaal niet iig bedankt voor de hulp. mzzl Bart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan