Samsung SGH-B500: mp3-beltonen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Servien

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 feb 2008
Ik heb pas de "Samsung SGH-B500" (telefoonspecificatie: http://my.samsungmobile.com/en/phone/phone_view/phone_specification.jsp?p_pfid_1=SGH-B500) aangeschaft, er staat dat ie polyfone beltonen en mp3-beltonen ondersteunt, maar waar kan je die mp3-beltonen vinden? Als ik met google zoek naar mp3-beltonen dan krijg ik "realtones" (dit wordt niet ondersteunt), er zit een mp3-speler op maar waar haal je dan die mp3's vandaan (er zit geen USB op)? Als iemand me verder kan helpen, graag!

Alvast bedankt!
Servien

Laatst bewerkt:
Hoi,

Aangezien op deze pagina staat dat je vrij weinig verbindingsmogelijkheden heb met computers/andere telefoons, kun je met de SGH-B500 alleen MP3-ringtones binnenhalen met WAP. Soort van internet op je mobiel, waar door de provider meestal ook dingen zoals ringtones worden aangeboden (voor geld :confused:).

Kieskeurig zei:
SGH-B500
Data- / gegevensoverdracht:
Infraroodpoort X
Bluetooth X
Wi-Fi (WLAN) X
USB-verbinding X

Ik had nog een vraagje... ik probeerde van een spraakopname (.amr) een beltoon te maken maar dan geeft ie aan "niet mogelijk", enig idee hoe en of ik dat kan laten werken? Alvast bedankt!

Servien :rolleyes:

Hoi,

Ik ben verder niet bekend met je telefoon. Ik denk dat als je telefoon aangeeft dat het niet gaat, dat het ook echt niet gaat. :rolleyes:
Er zullen wel programma's ('converters') die dat soort bestanden kunnen omzetten, maar aangezien je de telefoon niet kunt verbinden met de PC, is dat helaas geen optie.
Misschien staat er wat over in je handleiding.

Dat is nou juist het ***lige van die telefoon, de handleiding geeft aan hoe je moet bellen en contacten toevoegen maar daar houdt 't zo'n beetje mee op... ik heb inmiddels maar besloten om 'm terug te brengen (lang leve de afkoelingsperiode) en een wat betere/duurdere telefoon aan te schaffen... tja goedkoop is duurkoop! :( In ieder geval superbedankt voor je hulp! :thumb:

Dat is nou juist het ***lige van die telefoon, de handleiding geeft aan hoe je moet bellen en contacten toevoegen maar daar houdt 't zo'n beetje mee op... ik heb inmiddels maar besloten om 'm terug te brengen (lang leve de afkoelingsperiode) en een wat betere/duurdere telefoon aan te schaffen... tja goedkoop is duurkoop! :( In ieder geval superbedankt voor je hulp! :thumb:

Graag gedaan. :)

Ik zou voor een nieuwe aankoop een beetje gaan vergelijken op internet, bijvoorbeeld op deze website: http://kieskeurig.nl/productvergelijk/gsm.htm. Daar kan je eisen stellen aan wat je wil hebben, en dan krijg je een lijst met telefoons en prijzen te zien. Handig! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan