Samsung SGH-E250

Status
Niet open voor verdere reacties.

heerenveen

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2007
Berichten
201
Hallo,

Ik ben er achter gekomen dat ik niet gebeld kan worden...

Mijn broer probeerde mij te bellen maar hoorde hem 1 keer overgaan en toen kwam de voicmail...terwijl de telefoon gewoon aan stond...

Nou weet ik niet hoe je dit weer goed krijgt...:(

Heeft iemand een idee of ervaring hier mee...???:thumb:

Met vriendelijke groet, Heerenveen...
 
Volgens mij zit je hier verkeerd. Dit is een helpmij forum voor pc problemen en niet voor gsm problemen als ik het goed begrijp....
 
Kijk eens even in je netwerkinstellingen.
Of stop je sim kaart even in een andere telefoon en kijk of je dan nog wel gebeld kan worden.

Succes :thumb: ,
Karim

P.S.: Als het niet lukt kun je gewoon ff antwoorden op dit bericht hoor, want zowiezo ik , maar volgens mij nog wel meerdere mensen hier zijn ervaren met GSM hard- en software.
 
Kijk eens even in je netwerkinstellingen.
Of stop je sim kaart even in een andere telefoon en kijk of je dan nog wel gebeld kan worden.

Succes :thumb: ,
Karim

P.S.: Als het niet lukt kun je gewoon ff antwoorden op dit bericht hoor, want zowiezo ik , maar volgens mij nog wel meerdere mensen hier zijn ervaren met GSM hard- en software.

Oké :)
Als ik hem in een andere telefoon doe dan heb ik nog steeds het zelfde probleem dus licht het aan me simkaart...
wat moet ik nu doen ???
 
Oké :)
Als ik hem in een andere telefoon doe dan heb ik nog steeds het zelfde probleem dus licht het aan me simkaart...
wat moet ik nu doen ???

Nu zit ik even te kijken bij die netwerk instellingen en dan zie ik staan oproepen blokeren
inkomende uitgaande enz maar dan vraagt hij om een w8woord en het is niet 0000 wat kan het dan zijn ???

MVG Heerenveen
 
Probeer de voicemail uit te schakelen of de tijd op 30 seconden te zetten voordat je toestel het gesprek doorschakelt naar je voicemail. Op je gsm bij instellingen > doorschakelen > controleer status> alles op annuleren zetten/ uitschakelen. ( je kan ook via je provider de tijd tussen het doorschakelen naar je voicemail laten wijzigen ).

succes.
 
Probeer de voicemail uit te schakelen of de tijd op 30 seconden te zetten voordat je toestel het gesprek doorschakelt naar je voicemail. Op je gsm bij instellingen > doorschakelen > controleer status> alles op annuleren zetten/ uitschakelen. ( je kan ook via je provider de tijd tussen het doorschakelen naar je voicemail laten wijzigen ).

succes.

Als ik dat wil doen vraagt hij op een vier cijferige code en het is niet 0000 wat is het dan ?
 
Heb je 1234 al eens geprobeerd ? Anders even je provider bellen die kunnen het ook instellen.
 
Re:

Nu zit ik even te kijken bij die netwerk instellingen en dan zie ik staan oproepen blokeren
inkomende uitgaande enz maar dan vraagt hij om een w8woord en het is niet 0000 wat kan het dan zijn ???

MVG Heerenveen

Als je het w8woord nog niet hebt veranderd nadat je hem hebt gekocht is het bij Samsung meestal zoveel nullen als past!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan