Samsung SGH-E760 op tilt geslagen.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Verwijderd lid 82635
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 82635

Heb nu zo'n anderhalf jaar een Samsung SGH-E760 en deze is al die tijd prima bevallen. Vorige week echter is die totaal op tilt geslagen en doet niks meer. Als ik 'm aanzet krijg ik 'alarm 2' in beeld met een knipperende tijd erbij (alarm staat trouwens uitgeschakeld). Dit kan ik nog wel weg drukken maar na enige tijd (zo'n 10 seconden) slaat het beeld vast en schakelt hij zichzelf uit. Is mij even een raadsel wat er aan de hand is, is niet gevallen of nat geworden of zoiets, echt van het ene op het andere moment niets meer...:confused:

Soortgelijke ervaring? Enig idee 'what's up'? Een oplossing?

Hoor het graag.

Hoi,

Mag ik een gokje doen .... ? Het ding is gewoon 'naar de knoppen'.
Als je het zeker wilt weten ga je gewoon naar een mobieltjesboer in de stad en laat 'm effe nakijken.

reset code

je moet de resetcode invoeren heb hem toevallig al opgezocht voor je *2767*3855# het enige is dat je al je gegevens kwijt raakt

Hoe doe ik dat?

je moet de resetcode invoeren heb hem toevallig al opgezocht voor je *2767*3855# het enige is dat je al je gegevens kwijt raakt

Hoe voer ik die in als de telefoon steeds uitgaat als ik maar iets doe?????

PS. Heb zelf ook gezocht naar oplossingen en kwam jou code tegen als
"Samsung E700, S500, X100, X600, E100 Codes:" Weet je zeker dat ie ook voor de SGH-E760 werkt? :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan