samsung SGH E900

Status
Niet open voor verdere reacties.

killer555

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2006
ik heb 2 vraagjes over deze telefoon.

vraag 1 vind ik de belangrijkste. weet iemand waar je een verloop stukje kan kopen voor de headset zal ik maar zeggen dus van de samsung aan sluiting naar de normale mp3 ik geloof 5mm aansluiting. zo dat ik mijn eigen dopjes er aan kan hangen. of weet er iemand waar je in eardopjes voor deze telefoon kan kopen.

het verloopstukje bestaat wel want het heeft vrij lang op www.eu-gsm.nl gestaan. maar ik was te laat met bestellen.

vraag 2.
onderhet opladen blijft het scherm aan kan dat uit ik laat hem snachts meestal op en dat is best wel hinderlijk.

thnks vast

Vraag 1: kijk eens op www.telecomtelecom.nl of www.mobileplaza.nl. Dit zijn websites waar veel accessoires voor mobiele telefoons worden verkocht.

Vraag 2: ik weet niet of dit ook voor de E900 werkt, maar bij de D900 kun je dit doen:
menu - instellingen - 5) verlichtingsinstellingen
1) tijd achtergrond instelling zet hem bij nr 3 tijdens opladen op uit.

ik heb 2 vraagjes over deze telefoon.

vraag 1 vind ik de belangrijkste. weet iemand waar je een verloop stukje kan kopen voor de headset zal ik maar zeggen dus van de samsung aan sluiting naar de normale mp3 ik geloof 5mm aansluiting. zo dat ik mijn eigen dopjes er aan kan hangen. of weet er iemand waar je in eardopjes voor deze telefoon kan kopen.

het verloopstukje bestaat wel want het heeft vrij lang op www.eu-gsm.nl gestaan. maar ik was te laat met bestellen.

vraag 2.
onderhet opladen blijft het scherm aan kan dat uit ik laat hem snachts meestal op en dat is best wel hinderlijk.

thnks vast

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan