Samsung SGH-X640 wapinstellingen

• Onderwerp starter Onderwerp starter lmk43
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

lmk43

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2006
Weet iemand Samsung SGH-X640 wapinstellingen voor een Orange/t-mobile prepaid abonnement.Ik heb al gegoogled maar kom er niet uit.Mijn T-Mobile prepaid abonnement was vroeger Orange maar nu werkt WAP niet meer.IK zoek dus nu naar de T-Mobile instellingen voor WAP

Laatst bewerkt:
De instellingen kun je per sms naar je toe laten sturen via de website van Samsung.

Dat kost geld.Dat kan toch ook gratis in de winkel???

Ik zie nergens staan dat het geld kost om je instellingen te ontvangen. Hoe kom je aan die informatie?

smsen kost volgens mij altijd geld.Ik ga wel even naar de telefoonwinkel.Ik heb echt het hele net afgezocht.Die verandering van Orange naar T-Mobile doet mijn telefooninstellingen niet goed.Je kan niet eens meer wappen.

Sms ontvangen kost niet altijd geld. De sms met instellingen is een gratis service van Samsung (o.a. Nokia en Sony Ericsson bieden dit ook aan).

Succes in de winkel.:)

Ik heb dus gedaan wat er op de Samsung pagina stond.Ik kreeg de instellingen binnen en nog geen wap.Feit is dat ik alleen van hun betaalde diensten gebruik kan maken.Hun wap accepteerd nl geen http paginas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan