samsung smart hub

Status
Niet open voor verdere reacties.

jamon

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 jan 2014
Hallo,

Wij hebben een smart tv van Samsung. De smart hub werkte tot nu toe perfect. Maar sinds vanavond krijg ik , bij elke app die ik aanklik, de mededeling dat er geen netwerkverbinding is. Vervolgens kan ik klikken op annuleren of op netwerkinstellingen. Als ik op netwerkinstellingen klik vindt hij keurig ons netwerk en maakt er ook keurig verbinding mee. Ik krijg de melding dat de verbinding is gemaakt en dat het klaar is voor gebruik.

Als ik vervolgens weer op een app klik ( bv netflix) duurt het heel lang en dan krijg ik weer de melding dat er geen netwerktverbinding is. Dit is ook bij alle andere apps. Het ligt dus niet aan het netwerk.

Ik heb de stekker er al uit gehaald en 30 seconden gewacht. Toen ik de tv daarna weer aandeed was het probleem nog steeds niet opgelost.

Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn en hoe ik dit kan oplossen?

Welkom op Helpmij, ik heb hetzelfde probleem een keer gehad en heb toen de tv gereset. Kan het zijn dat je eerst WiFi gebruikte en nu een kabel voor je netwerkverbinding?

ik ben wat aan het zoeken op internet en koom al meer berichten tegen methetzelfde probleem. Volgens mij is het een algemeen probleem. Kwam een oud bericht tegen van maart 2013 . Zelfde probleem, zelfde melding. Toen waren ze met onderhoud bezig. En op de facebookpagina van samsung staan van nu al deze berichten dus ik wacht het ff af en check het morgen nog wel ff weer.

gr Mo

Ik heb er ook last van gehad inderdaad, maar als het een algemeen probleem is dan is het enigszins gek dat ik er wel vanaf ben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan