Hallo,
Wij hebben een smart tv van Samsung. De smart hub werkte tot nu toe perfect. Maar sinds vanavond krijg ik , bij elke app die ik aanklik, de mededeling dat er geen netwerkverbinding is. Vervolgens kan ik klikken op annuleren of op netwerkinstellingen. Als ik op netwerkinstellingen klik vindt hij keurig ons netwerk en maakt er ook keurig verbinding mee. Ik krijg de melding dat de verbinding is gemaakt en dat het klaar is voor gebruik.
Als ik vervolgens weer op een app klik ( bv netflix) duurt het heel lang en dan krijg ik weer de melding dat er geen netwerktverbinding is. Dit is ook bij alle andere apps. Het ligt dus niet aan het netwerk.
Ik heb de stekker er al uit gehaald en 30 seconden gewacht. Toen ik de tv daarna weer aandeed was het probleem nog steeds niet opgelost.
Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn en hoe ik dit kan oplossen?
Wij hebben een smart tv van Samsung. De smart hub werkte tot nu toe perfect. Maar sinds vanavond krijg ik , bij elke app die ik aanklik, de mededeling dat er geen netwerkverbinding is. Vervolgens kan ik klikken op annuleren of op netwerkinstellingen. Als ik op netwerkinstellingen klik vindt hij keurig ons netwerk en maakt er ook keurig verbinding mee. Ik krijg de melding dat de verbinding is gemaakt en dat het klaar is voor gebruik.
Als ik vervolgens weer op een app klik ( bv netflix) duurt het heel lang en dan krijg ik weer de melding dat er geen netwerktverbinding is. Dit is ook bij alle andere apps. Het ligt dus niet aan het netwerk.
Ik heb de stekker er al uit gehaald en 30 seconden gewacht. Toen ik de tv daarna weer aandeed was het probleem nog steeds niet opgelost.
Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn en hoe ik dit kan oplossen?