Samsung Smart TV, kanalen installeren via WiFi?

• Onderwerp starter Onderwerp starter egkok
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Ik heb een Samsung Smart Tv UE40F8000 en UPC kabel met Horizon. De aansluiting met Horizon is ok. Echter het probleem is nu dat als het even tegenzit je de inmiddels 4 afstandsbedieningen allemaal bij de hand moet hebben om gebruik te kunnen maken van alle mogelijkheden. (afst. bed. tv, horizon, smart touch en Samsung blueray speler) Alléén met horizonafstandsbed. werkt channel. Maar het menu etc. van Samsungs weer niet. Hier word je natuurlijk tamelijk labiel van toch? Oplossing is downloaden van de zenders naar TV zelf denk ik. Maar kennelijk kan dat alleen bedraad?? Dan kan ik de smart touch gebruiken voor alle mogelijkheden en staat horizon buiten spel. Dat heb ik liever dan al die afstandsbedieningen en Smart Tv heeft bovendien veel meer mogelijkheden dan Horizon voor zover nu te beoordelen. Ik denk dat Horizon alleen de moeite waard is voor mensen zonder Smart TV. Hoe kan ik onbedraad de kanalen op mijn TV installeren?? Die mogelijkheid bestaat maar hij doet het niet.
De modem van UPC TC7000 is Wi-Fi gekoppeld aan mijn router. De TV is Wi-Fi gekoppeld aan de router, maar kan op een of andere manier geen contact maken met de UPC modem. Of gaan die kanalen alleen bedraad rechtstreeks buiten de modem om en moet er toch een draad naar toe?? ( maar die coax gaat al naar Horizon ) Horizon zit ook op Wi-Fi. Dus hoe krijg ik onbedraad de kanalen op mijn TV??? Zodat ik via source kan kiezen tussen Horizon en TV.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan