Samsung smart tv maakt geen verbinding met internet, wel met modem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Charley2

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 apr 2014
Hallo,

Sinds vanmorgen iets vreemds. Opeens maakt onze Samsung interactieve tv geen verbinding meer met internet. Niet via wifi, ook niet bedraad. De tv maakt wel verbinding met het modem. Wifi werkt verder prima (gecheckt op laptop en telefoon). Tv en modem al meerdere malen opnieuw opgestart. geen effect.
Zie andere discussies op deze site, maar die tips bieden geen oplossing.

Iemand een idee?
Dank!

Zelfde probleem

Sinds vanochtend hetzelfde probleem, kan ook geen verbinding meer maken met de Samsung website voor ondersteuning.

Ook hier hetzelfde probleem. Twee routers geprobeerd en tv bekabeld...alle tips geprobeerd! hij weigert verbinding!

Ik heb helaas ook hetzelfde probleem. Ook al van alles geprobeerd om op te lossen. Hoop dat iemand snel de oplossing kan bieden of dat het maar een tijdelij km e storing is.

Laatst bewerkt:
Kennelijk 'lopen' alle internetverbindingen op de e.o.a. manier (ook) via de servers van Samsung. Even afwachten tot na de Pasen denk ik.

Het lijkt er op dat er meerdere zijn met hetzelfde probleem welke op hetzelfde moment is ontstaan.

Sinds vanmorgen hetzelfde probleem met een 46f7000. Zat een uitzending gemist te kijken en ineens werd de verbinding verbroken. Verbinding komt niet meer online. Bedraad als wireless. Zelfs niet middels een hotspot van mijn telefoon.

Wel verbonden met modem, routers of hotspot maar geen internet.

Alles al van de stroom af gehaald maar ook dat mocht niet baten.

Probleem zit hem echt in de TV/ smart hub netwerk. Heb hier nog een toestel in huis van een ander merk en daar doet alles het wel op.

Geen paaseieren maar internet zoeken....... Leuke grap samsung!

Het lijkt erop dat via internet het probleem is ontstaan.
Echter zonder internet verbinding (wat overal het geval is) zal het probleem naar mijn mening nooit opgelost kunnen worden.
Het lijkt verdraaid veel op een aanval op de servers van Samsung.
Nu de oplossing nog.
Ook wij zouden die graag vernemen

Hier ook beide TV's geen Smarthub verbinding hoe krijgen we Samsung aan het werk ?

Aangezien we allemaal nog de Helpmij kunnen bereiken, hebben we nog internet en zullen even geduld moeten hebben denk ik.................

Storing

Had exact hetzelfde probleem hedenochtend. Heeft waarschijnlijk te maken met een update, althans bij was dat wel het geval. De nieuwste update Geïnstalleerd probleem was meteen opgelost.

Even ter kennisgeving onder de nieuwe gebruikers.
Inbreuk in andermans topic is niet toegestaan, graag voortaan een eigen vraag stellen of meekijken in de bestaande topic.

Huisregel:
•'Breek niet in' in andermans vraag, heeft u een soortgelijk probleem, stel zelf een nieuwe vraag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan