samsung soul

• Onderwerp starter Onderwerp starter Roy5
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Roy5

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2008
hallo.

ik heb een nieuwe samsung soul maar deze wilt niet aangaan.
Hij zit nu aan de lader en geeft aan dat die oplaad maar ik krijg hem ook onder het opladen niet aan, moet ik nu wachten tot die helemaal vol is?

Zowiezo altijd eerst een accu helemaal opladen en daarna de eerste keer helemaal ontladen. Dus niet opladen totdat hij helemaal leeg is.

Hoe lang zit hij al aan de lader ?

Nou.. ik heb hem aangekregen maar nu heb ik een ander probleem.. ik kan mijn oude sim kaart er niet opgebruiken dan verschijnt er sim blokkering ik heb deze telefoon bij het abbonement van kpn gekocht en die gaat pas in augustus in ik zit nu nog vast aan orange kan iemand me zegge wat ik nu moet doen want op mijn oude sim kaart staan nog nummers enzo

Komt op hetzelfde neer. Je kunt er alleen maar SIM-kaarten van KPN in drukken.

Heb je bij je nieuwe abonnement geen SIM-kaart gekregen dan?

Het is mogelijk om de blokkering op te heffen maar is niet erg efficient. Probeer dus eerst een SIM-kaart voor je nieuwe abonnement te verkrijgen.
Een unlock-code heb je nodig als je van KPN overstapt naar een ander mobiel netwerk of als je gebruik wilt maken van verschillende sim-kaarten van diverse mobiele aanbieders.

Om een unlock-code aan te vragen vul je dit formulier in. Ook kun je de invulbon gebruiken die je bij aanschaf van het toestel hebt gekregen. Binnen een maand krijg je de unlock-code en een gebruiksaanwijzing thuisgestuurd.

Als je de unlock-code binnen één jaar na aanschaf van het toestel aanvraagt, betaal je € 68,00. Deze kosten worden op de eerstvolgende factuur in rekening gebracht. Heb je het toestel langer dan een jaar geleden gekocht, dan is de aanvraag van de unlock-code gratis.

de orginele kaart heb ik al maar die kan ik nog niet gebruiken om te bellen:( die moet nog geactiveert worden en dat gebeurd pas in augustus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan