Samsung star computer vind hem niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

killer4all2

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2009
Hallo,

De titel zegt het al. Ik heb een probleem mijn Samsung Star om hem te verbinden met de computer. Ik heb geen idee wat 't probleem is. Ik heb al wat gekeken op het internet, maar daar zie ik alleen maar mensen met problemen en geen oplossing. Nu zie ik vaak dat ze praten over het besturings programma en over de samsung mobile studio. Ik heb daar de laatste versie van, dus dat zal wel geen probleem horen te zijn.

Nu is het echter dat mijn computer gewoon de samsung star niet detecteerd. Normaal zou je namelijk ook niet persee met zon programma hoeven te werken en hem gewoon als je mapje kunnen openen (kon ik vroeger). Het rare is dat ik vroeger op mijn samsung star de optie kreeg "verbinden naar computer" en dan kon ik daar bij mij mobiel op klikken en dan pas ging hij verbinden naar mijn pc, dit krijg ik echter niet meer.

Ik draai momenteel het OS Windows 7. (eerst vista) Ik hoop dat er iemand is die mij de oplossing kan bieden. Alvast bedankt voor reacties :)

Groetjes,
Rowan

De oplossing is er op dit moment nog niet. De Samsung Studio software is nog niet geschikt voor Windows 7.
Eerder heb ik Samsung hier over gemaild, en er zou wel een Windows 7 geschikte versie komen maar wanneer konden zij niet zeggen.

Groeten van een mede Star eigenaar.

Ik ben er ook niet blij mee, maar ok de geheugenkaart is wel uit te lezen in een aparte reader.
Edit:

een andere oplossing is een programma als Mobile Master:
http://www.mobile-master.com/

EDIT2:

Ik heb hem nu toch aan de gang :D
Heb de PC-suite geïnstalleerd met compatibiliteits instellingen:
- Vista Service Pack 2
- Administrator rechten

Eerst werd de telefoon niet herkend (USB driver niet geïnstalleerd), maar na nog een keer zoeken naar de telefoon werd de driver correct gedetecteerd en geïnstalleerd.
Kan het dus toch wel blijkbaar, hopelijk lukt het jou zo ook :)

Laatst bewerkt:
Samsung software

Je moet voor Win7 het programma Kies van Samsung gebruiken. Je kunt dit o.a. vinden als je op de Samsung site de Samsung Galaxy Spica opzoekt en dan naar software gaat. Na instalatie ga je via instellingen naar updaten om de laatste versie te krijgen. De software werkt trouwens alleen voor Samsung's eigen OS. Dus niet voor Android.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Inmiddels is er een bijgewerkte versie van NPS verschenen met Windows 7 ondersteuning.
Vergeet niet eerst de pc te herstarten voordat je de telefoon aansluit.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan