Samsung star en pc studio

Status
Niet open voor verdere reacties.

AstridA

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2009
Hallo,

Ik heb een samsung s5230. Ik heb er een geheugenkaart inzitten. Het probleem is nu dat ik deze geheugenkaart niet zie als ik de telefoon aansluit op mijn laptop.
Hij staat op massaopslag en ik zie wel de foto's e.d. op mijn laptop verschijnen die in het eigen geheugen van de telefoon zitten.

Nu weet ik dat ik met pc studio wél deze geheugenkaart kon zien, alleen heb ik het probleem dat ik een nieuwe laptop heb en sindsdien wordt de telefoon niet meer herkent in pc studio. Ook geeft de laptop aan dat de stuurprogramma's niet kunnen worden geïnstalleerd als ik hem inplug met usb.

Ik ben op zoek gegaan naar stuurprogramma's, maar ben hier wat voorzichtig mee.
Pc studio ook diverse malen *ook met een oude versie op cd-rom* geïnstalleerd, maar het probleem blijft zich voordoen. Er wordt gewoon geen verbinding met elkaar gemaakt.

Laptop heeft windows 7

Iemand een idee?

Heb je wel de juiste software geïnstalleerd? Klik.

Lukt het dan nog niet : als je computer over BT zou beschikken (?) dan zou je het eens op die wijze moeten proberen.
Zo nee, (je pc heeft geen BT) probeer het dan eens met een laptop die wel BT heeft. Werkt het ? Dan lig het idd. aan de drivers die je probeert te installeren of geïnstalleerd hebt.

Je hoeft niet perse Samsung PC Studio te gebruiken,

Bij mij is het zo; wanneer ik mijn Samsung Start aasluit op de pc kan ik kiezen uit drie verbinding mogenlijkheden. Eén daarvan is inderdaad Samsung PC Studio, verder heb je er nog twee. Ik weet even niet precies welke het zijn. Omdat ik het nooit meer gebruik.

Maar goed je hebt er dus nog twee over probeer even die andere twee en ga vervolgens naar "deze computer" -> zoek vervolgens daar je telefoon op en dan door klikken tot dat je het mapje muziek ziet.

Je had het ook over stuurprogramma's geen idee of het zonder ook werkt dat moet je zelf eve uitvogelen.

Het is maar een tip en geen na jouw gevraagde oplossing.

Veel succes!

Laatst bewerkt:
Dankjewel gast0225! Het werkt nu. Ik denk dat het probleem lag bij het 32-bit/64-bit gedeelte. De versie op de cd-rom was alleen voor 32-bit computers. Mijn laptop is 64-bit.

RadeonXFX: ik snap 'm en heb dat ook vaker geprobeerd, maar mijn geheugenkaart komt gewoonweg niet tevoorschijn, om welke reden dan ook. Daarom wilde ik pc studio weer gebruiken

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan