Samsung Star muziek

Status
Niet open voor verdere reacties.

EsmeeFLA2

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2009
Berichten
8
Haallo,

Sinds gister heb ik de samsung star in huis.
Nu heb ik een probleem met het de softweare die nodig is om muziek op mijn mobiel te zetten.
De softwear heet; PC Studio.
Als ik de CD-rom in de computer doe gaat dit gewoon allemaal goed,
ook het installeren ging na een aantal pogingen goed.
Als ik op mijn bureaublad op het icoontje van PC Studio klik,
komt het scherm die ik moet krijgen.
Maar voor ik ook maar iets heb kunnen doen krijg ik een melding dat het niet werkt.
Hoe komt dit?
En hoe kan ik dit oplossen zodat ik toch muziek op mijn mobiele telefoon kan zetten?
 
als je de usb kabel er in doet zie je in deze computer geen verwisselbare schijf?
zo ja kijk welke mappen er in staan en zet in een van die mappen (music/muziek) je muziek.
 
als je de usb kabel er in doet zie je in deze computer geen verwisselbare schijf?
zo ja kijk welke mappen er in staan en zet in een van die mappen (music/muziek) je muziek.

Nee, dat krijg ik niet.
Als ik de usb kabel er in doe, dan opent PC Studio zich, en meld dan dat het progamma niet werkt, en dat ik een bericht krijg als er een oplossing is gevonden.
 
sluit pc studio en kijk eens in deze computer met de star aangesloten
 
sluit pc studio en kijk eens in deze computer met de star aangesloten

De computer is verbonden met de volgende verwisselbare schijven;

-Dvd-rw-station (E: ) PCSTUDIO
-Combo Socket (F: )

Ik denk dat de tweede, de samsung star is?
 
Laatst bewerkt:
dat denk ik ook. maar maak als je die schijf opent een screenshot.

(zit er een geheugenkaartje in)
 
dat denk ik ook. maar maak als je die schijf opent een screenshot.

(zit er een geheugenkaartje in)

"Plaats een schijf of een ander geschikt medium in Combo Socket."
2u7bsp3.jpg


Nergens in alle boekjes en sites word gesproken over een geheugenkaart die nodig zou zijn..
 
in de samsung star kan een micro sd kaartje tot een grotte van max 8 gb dit staat als het goed is in de handeiding meestal als je z'n kaartje koopt krijg je er een omhulsel ter groote van een sd kaart bij voor in een cardreader. of een micrsd usb reader.
als je die in de telefoon stopt worden er automatisch mappen aangemaakt waaronder een die music/muziek heet.zet je telefoon uit haal het kaartje eruit plug het kaartje in de pc zet de muziek in de map verwijder veilig het apparaat. stop het kaartje er terug in en start de telefoon op. als het goed is moet je muziek er opstaan.

hier staat de handleiding van de star (digitaal: http://www.portablegear.nl/download.htm?Merk=Samsung&Product=Star&PID=2274&Bestandsnaam=samsung-star) ik weet dat je die hebt kijk maar eens op pagina 25.
combo socket slaat waarsschijnlijk wel open als er een geheugen kaart inzit

ps een geheugen kaartje is niet verplicht maar is wel aan te raden als je veel muziek/foto's er op wil.
 
Laatst bewerkt:
in de samsung star kan een micro sd kaartje tot een grotte van max 8 gb dit staat als het goed is in de handeiding meestal als je z'n kaartje koopt krijg je er een omhulsel ter groote van een sd kaart bij voor in een cardreader. of een micrsd usb reader.
als je die in de telefoon stopt worden er automatisch mappen aangemaakt waaronder een die music/muziek heet.zet je telefoon uit haal het kaartje eruit plug het kaartje in de pc zet de muziek in de map verwijder veilig het apparaat. stop het kaartje er terug in en start de telefoon op. als het goed is moet je muziek er opstaan.

hier staat de handleiding van de star (digitaal: http://www.portablegear.nl/download.htm?Merk=Samsung&Product=Star&PID=2274&Bestandsnaam=samsung-star) ik weet dat je die hebt kijk maar eens op pagina 25.
combo socket slaat waarsschijnlijk wel open als er een geheugen kaart inzit

ps een geheugen kaartje is niet verplicht maar is wel aan te raden als je veel muziek/foto's er op wil.

Bedankt voor de informatie en hulp.
Ik ben nu via internet opzoek naar een microSD kaart met 8 GB,
alleen kan ik deze nergens vinden...
 
op conrad.nl bij zoeken dit invoeren: 410170 - 89 is 8gb + kaartlezer
prijs 25,00 euro +6,95 verzendkosten is ongeveer 32 euro in totaal
of loop eens bij de dixons, pc winkel in de buurt, mikro enz. binnen
 
Laatst bewerkt:
Heeel erg bedankt.
Ik heb inmiddels op aanraden van de T-Mobile Shop een geheugenkaart van 2GB, deze is al geplaatst.
Nu ga ik proberen om met al u tips muziek op mijn mobiel te zetten.
Als iets niet lukt en ik heb vragen, dan zal ik deze hier stellen.
 
Ik heb een vraagje,
ik ben nu zover dat ik een geheugenkaart heb, mijn mobiel verbinding maakt met de computer en ik de mappen kan openen om bestanden van de computer naar de geheugenkaart te kopieëren.
Nu vroeg ik mij af hoe; al mijn muziek staat namelijk op LimeWire en iMesh.
hoe kan ik via deze progamma's, muziek en video's kopieëren naar mijn geheugenkaart?

IS NIET MEER NODIG.
 
Laatst bewerkt:
werkt alles nu?

zoja zet je vraag als opgelost onderin het scherm bij de vraag:thumb:

offtopic: je hoeft mij niet met u aan tespreken met je en jij vind ik ook goed
 
Laatst bewerkt:
samsung star

kan je er bijv ook muziek rechtereeks van op youtube op zetten
 
Laatst bewerkt:
dank je

ben nu men eerste liedje aan het doen maar zal dit nu een video worden of song da weet ik niet maar toch al bedankt voor de hulp en de snelle reactie die ik terug kreeg
 
als je het met dit programma doet en het progr. goed instelt komt er een mp3 uit
laat effe weten of hetgelukt is

succes:thumb:
 
gelukt

bedankt het is gelukt


microsoft xp the best
vista stupid da valt nog mee kheb het op me laptop :p
windows 7 ok
 
werkt alles nu?

zoja zet je vraag als opgelost onderin het scherm bij de vraag:thumb:

offtopic: je hoeft mij niet met u aan tespreken met je en jij vind ik ook goed

Alles werkt nu. :)
Misschien vreemd maar ik a ook een andere vraag stellen in mn topic.
Hoe kun je foto's en dergelijke die met je telefoon zijn gemaakt op de computer zetten?

Owkee is goed.
 
je kan je foto's op je geheugenkaart zet (dus van je telefoon geheugen naar je geheugenkaart kopieren) en dan via de dezelfde mappen alleen dan de map fot's gebruiken.
en dan van de map naar je pc slepen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan