pilootnour5
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 22 nov 2008
Hallo
Sinds kort heb ik een Samsung star met internet. Ik wilde graag op mijn telefoon mijn email kunnen bekijken en ik kon dat in het zelfde menutje als bij de inbox bij SMS.
Ik ben al zo ver dat ik mail kan ophalen, maar ik kan nog niet verzenden. Bij verzenden zegt hij: Geen reactie.
Ik zit bij vodafone met het internet op mijn mobiel en heb een email bij Ziggo. Eigenlijk home.nl maar dat is veranderd in Ziggo
Dit zijn mijn instellingen en wat ik heb ingesteld:
Accountnaam
Nour Alchazli
SMTP server
smtp.ziggo.nl
SMTP poort
25
Veilige verbinding
SSL
Type inkomende server
POP3
POP3-server
pop.ziggo.nl
POP3-poort
110
APOP-aanmelding
uit
Veilige verbinding
uit
Downloadlimiet
500
Ophaalopties
Normaal
Op server laten staan
Aan
Mijn adres
n.alchazli@home.nl
gebruikersnaam
n.alchazli@home.nl
Wachtwoord
POP voor SMTP
Uit
SMTP-verificatie
Aan
Identiek aan POP3/IMAP
Uit
Gebruikersnaam
mail06******** (mijn telefoonnummer)
Wachtwoord
Wat doe ik fout? Ik heb erg lang gezocht naar oplossingen. Veel gevonden. Mensen met het zelfde probleem met de oplosingen maar die werken niet bij mij.
Ik heb ook inplaats van mail06******** pop.ziggo.nl geprobeerd maar ook dan werkt het niet
Wat doe ik fout? Ik kan wel mail ophalen maar niet verzenden. iemand hier ervaring mee of ook het zelfde probleem gehad?
Groet
Nour.
Sinds kort heb ik een Samsung star met internet. Ik wilde graag op mijn telefoon mijn email kunnen bekijken en ik kon dat in het zelfde menutje als bij de inbox bij SMS.
Ik ben al zo ver dat ik mail kan ophalen, maar ik kan nog niet verzenden. Bij verzenden zegt hij: Geen reactie.
Ik zit bij vodafone met het internet op mijn mobiel en heb een email bij Ziggo. Eigenlijk home.nl maar dat is veranderd in Ziggo
Dit zijn mijn instellingen en wat ik heb ingesteld:
Accountnaam
Nour Alchazli
SMTP server
smtp.ziggo.nl
SMTP poort
25
Veilige verbinding
SSL
Type inkomende server
POP3
POP3-server
pop.ziggo.nl
POP3-poort
110
APOP-aanmelding
uit
Veilige verbinding
uit
Downloadlimiet
500
Ophaalopties
Normaal
Op server laten staan
Aan
Mijn adres
n.alchazli@home.nl
gebruikersnaam
n.alchazli@home.nl
Wachtwoord
POP voor SMTP
Uit
SMTP-verificatie
Aan
Identiek aan POP3/IMAP
Uit
Gebruikersnaam
mail06******** (mijn telefoonnummer)
Wachtwoord
Wat doe ik fout? Ik heb erg lang gezocht naar oplossingen. Veel gevonden. Mensen met het zelfde probleem met de oplosingen maar die werken niet bij mij.
Ik heb ook inplaats van mail06******** pop.ziggo.nl geprobeerd maar ook dan werkt het niet
Wat doe ik fout? Ik kan wel mail ophalen maar niet verzenden. iemand hier ervaring mee of ook het zelfde probleem gehad?
Groet
Nour.