Samsung Star sim unlock code invoeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gioor

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2010
Hallo,
Ik heb nu ruim een jaar een Samsung Star. Op mijn telefoon zit alleen wel een sim-lock van Vodafone. Nu ik de telefoon een jaar heb kan ik de simlock er af halen d.m.v een code. ik heb de code aangevraagd bij Vodafone, maar nu is de grote vraag bij deze mobiel. Waar vul ik die code in? en welke handelingen moet ik doen om hem unlocked te krijgen. van de Vodafone site word ik niet wijzer.

groetjes,
Gioor

Hoi,

Uit deze informatie maak ik op dat je hiervoor een speciale datakabel nodig zou hebben .... wllicht toch handiger om bij jou in de buurt te kijken of er een gsm-boer is die dat voor je doet (voorbeeld: Arnhem voor tien tot twintig euro).

Volgens mij is het zo dat je een nummer van vodafone moet bellen en dan die code moet intoetsen, maar ik weet zelf niet werk nummer. Zit zelf wel bij vodafone maar heb geen abonement of iets dergelijks.

Je krijgt dan de code+handleiding hoe deze in te voeren thuis gestuurd.

oke bedankt allen,
ik had die code dus al aagevraagd, al twee keer. Dan zeggen ze dat ik hem binnen drie werkdagen moet hebben. Maar ik ben inmiddels al een paar weken verder nu en heb nog niks gehad. ik lees ook van veel anderen dat Vodafone de code`s expres niet opsturen.
gr....

Ik heb goede ervaringen met Samsung-unlocken.nl. Daar kunnen ze ook helpen met Phone Freeze problemen enzo. Het kost wel geld maar als het niet werkt krijg je je geld terug. Dat komt op mij wel vertrouwenwekkend over.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan