Samsung star teken

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0446

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2009
Hallo allemaal,

Ik heb een samsung star gekocht. Als ik op de knop vergrendelen druk staar er dat ik de knop vergrendelen moet indrukken om de telefoon te ontgrendelen, of mijn teken moet invoeren.
Nu is mijn vraag: Wat woord er bedoeld met mijn teken, en waar moet ik dat invullen.
Kan ik trouwens ook een wachtwoord op de telefoon zetten, zodat je dat moet invoeren bij het ontgrendelen?

Alvast bedankt!

gast0446

Wat woord er bedoeld met mijn teken, en waar moet ik dat invullen.
Je kunt hem zo instellen dat je met je vinger op je scherm een figuur moet tekenen om hem te ontgrendelen.
(Zie pdf bestanden bij deze post).

Kan ik trouwens ook een wachtwoord op de telefoon zetten, zodat je dat moet invoeren bij het ontgrendelen?
Staat ook in de pdf.

HIER heb je de handleiding die volgens mij bij ik van jou telefoon is.

Groeten Marcel

Bijlagen

Ja, klopt. Als je bijvoorbeeld een 'B' tekent op je scherm, wordt er meteen het scherm om een nieuw bericht te maken geopend.

Sorry, dit geld niet voor mij, ik heb een Samsung star GTS5230.
Als je daar ook iets voor weet?

maar toch bedankt!

gast0446

Sorry, dit geld niet voor mij, ik heb een Samsung star GTS5230.
Als je daar ook iets voor weet?

maar toch bedankt!

gast0446

Ik heb ook een star.

En dat teken is wel degelijk een letter typen. Je kunt er ook verschillende programmas mee opstarten.
De opties ervoor zitten hier:

Menu --> Instellingen --> Slim ontgrendelen --> Aan(als je hem wilt activeren, anders Uit) --> Alleen ontgrendelen --> een letter kiezen
Voor de verschillende toepassingen/ programmas starten:
Menu --> Instellingen --> Slim ontgrendelen --> Aan(als je hem wilt activeren, anders Uit) --> Toepassingen starten --> Kies een programma --> kies een letter

Ik hoop dat je hier wel iets aan hebt

Grt

Rens

Samsung starS5260

Is dit ook mogelijk voor een Samsung star S 5260? Want wanneer mijn gsm bijvoorbeeld in mijn zak zit ontgrendeld hij super snel, en bel ik bijvoorbeeld mensen zonder dat ik dit weet..

Ik heb ook een star.

En dat teken is wel degelijk een letter typen. Je kunt er ook verschillende programmas mee opstarten.
De opties ervoor zitten hier:

Menu --> Instellingen --> Slim ontgrendelen --> Aan(als je hem wilt activeren, anders Uit) --> Alleen ontgrendelen --> een letter kiezen
Voor de verschillende toepassingen/ programmas starten:
Menu --> Instellingen --> Slim ontgrendelen --> Aan(als je hem wilt activeren, anders Uit) --> Toepassingen starten --> Kies een programma --> kies een letter

Ik hoop dat je hier wel iets aan hebt

Grt

Rens

Welkom Helperthje,

Zoals je ziet reageer je op een topic uit 2010, volgens onze voorwaarden is het niet toegestaan topics omhoog te halen ouder dan 3 maanden. Om die reden gaat er dan ook een slotje op. Uiteraard kun je een nieuwe vraag stellen met eventueel een link naar dit topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan