Samsung star traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joeri123

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2008
Ik heb nu een 2gb kaartje in mijn samsung star zitten, en die heb ik bijna helemaal vol met muziek. Als ik door mijn muziek bibliotheek blader is het allemaal heel traag en hij reageert heel langzaam. Mijn vraag is nu: kan hij een 8gb kaartje aan? Want ik zat te denken: als je op een 8gb kaartje 6gb aan muziek erop zet, en de overige 2gb vrijhoud, isie dan iets sneller? Is mijn mobiel zo traag omdat er 2gb muziek op staat, of omdat hij geen ruimte meer vrij heeft?

Dus kan ik op mijn mobiel wat meer muziek zetten door een 8gb kaartje ervoor te kopen, of word hij dan nóg trager?

P.S: en nog iets, kan ik andere thema's op mijn samsung star downloaden? Want die 2 zijn zo saai.. En waarvandaan?

Laatst bewerkt:
hoi

ik heb precies hetzelfde probleem als jou
en heb ook vaak als ik muziek draai en ik wil sms'en dan loopt hij vast
ik ben hiermee naar de winkel gegaan en zij hebben tegen mij gezegt
dat dit niks mag uitmaken qua Gb kaartje [ik heb ook 2Gb] en dat dit waarschijnlijk
aan de software lag, ze hebben gezegt dat ik m dan kon opsturen naar samsung
[helemaal gratis mits je de bon nog hebt/had] en zij zouden ernaar kijken en eventueel
betere [misschien zelfs ook wel nieuwere] software erin zetten

Aha oke, maar ik was ook naar een winkel gegaan, en daar leken ze het niet gek te vinden dat mijn mobiel trager werd door muziek, en dat een 8gb kaartje zeker niet aan te raden is... Maar later heb ik dus nog even gegoogled en een 8gb kaartje zou wel gewoon moeten kunnen. Dus als ik mijn mobiel zou opsturen, zou ik dan zonder dat hij trager word een 8gb kaartje erin kunnen doen?

oke, dat is wel vreemd van welk merk heb je de telefoon en waar gekocht?
ik denk niet dat dat veel uitmaakt ik denk dat hij hierdoor misschien zelfs slomer word dan sneller
je hebt dan wel meer geheugen dat je overhoud maar je hebt er ook weer meer op staan en daar word hij ook weer slomer door

de star is gewoon gemaakt op de touch screen en niet op de handigheid van het snel muziek luisteren,internetten, bellen ,sms'en

Dus hij word slomer als je 8gb erin doet... Vind ik raar, want er wordt toch overal aangegeven dat hij 8gb gewoon aan kan. Maar dat hij bij mij al langzaam is bij 2gb zou dus aan de software liggen? En hoe zit het met 4gb dan, kan hij dat aan zonder trager te worden?

normaal moet dit indd ook wel kunnen
maar omdat joun telefoon [net als die van mij]
al sloomer word bij 2gb zou je 8 gb erin zetten zet je er waarschijnlijk dus ook meer op
en word hij slomer [dit zij die verkoper ook tegen mij dat dat aan de software lag]

met 4 gb kun je proberen maar ik denk dat het verstandiger is om te zeggen dat je m wilt opsturen
dit valt waarschijnlijk nog wel onder je garantie en is dus ook gratis

Oke, dan ga ik hem denk ik maar opsturen. Hoe moet ik dan te werk gaan precies als ik hem op wil sturen? En hoe lang zou ik hem dan ongeveer kwijt zijn

ja ik denk dat je dat wel het beste kunt doen
maar tegen mij zijden ze dat je heb 2 tot 3 weken kwijt was
[dus als je net zo verslaafd aan je telefoon bent als ik is dit wel een kwelling:P]

je kunt gewoon naar de winkel gaan waar je hem kocht [ik heb m bij belcompany gekocht]
die sturen hem dan voor je op [bonnetje wek meenemen dat is garantie]
en zou dit dus ook aangeven als software problemen want net zoals je zegt
een telefoon moet gewoon 8 gb aankunnen en dit is ook niet zoals het hoort

Hey, ik heb toch maar besloten om hem niet op te sturen want ik wil hem niet echt 2 weken kwijt zijn :p
Maar ik heb nu op internet gelezen dat je ook zelf nieuwe software erop kon zetten, ik heb alleen niet echt een goeie site gevonden waarop dit werd uitgelegd. Weet iemand hoe je dit moet doen en kan die dat uitleggen aan mij? :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan