Samsung Star, Windows 7 en PC studio 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skipmeister

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2010
Goedemiddag iedereen!

Zojuist heb ik geprobeerd om mijn laptop met windows 7 en mijn samsung star met elkaar te verbinden middels PC Studio 7. Dit is me niet gelukt, PC Studio 7 lukt het niet om verbinding te maken met mijn telefoon.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen of waar het aan kan liggen, mischien gebruik ik wel het verkeerde programma, ik heb al geprobeerd om PC Studio vanaf de samsung site te downloaden maar daar komt al vrij snel de melding dat het programma niet zal werken op Windows 7.

Alvast bedankt,

Skipmeister

Ik heb wat dat betreft ook al van alles geprobeerd met die combi, maar werkt voor geen meter inderdaad!

Heb alle Samsung rotzooi van de pc gegooid en maak nu gewoon verbinding tussen telefoon en pc met bluetooth, dat werkt probleemloos

Ok, maar ik heb dus niet de mogelijkheid om via bluetooth de laptop en telefoon met elkaar te verbinden en ik zou graag gebruik willen blijven maken van pc studio puur omdat het iets overzichtelijker is en makkelijker.

Laatst bewerkt:
Geen bluetooth op je laptop dan?

En, veel sterkte om het op de normale manier aan de praat te krijgen, lukt het je, laat dan even weten hoe...

haha ja dankje

zal het wel laten weten, zal eerst samsung eens een mailtje sturen.

haha ja dankje

zal het wel laten weten, zal eerst samsung eens een mailtje sturen.

Had ik ook al gedaan.

Antwoord zal waarschijnlijk zijn dat je de nieuwste versie van PC Studio moet downloaden van hun site.
Heb ik gedaan, geinstalleerd en.... weer een pc vol met ellende ZONDER dat het werkt!

Heb je dan een link voor me naar die download? Ik vind alleen maar de oude pc studio die niet wil draaien op windows 7 voor de rest vind ik niets op de samsung site.

samsung pc studio voor win 7

hallo.
ik heb ook win7 en had ook problemen met de verbinding
naar de telefoon.
ik heb voor mij de oplossing gevonden.
even googlen naar Samsung New PC Studio
deze downloaden daarna update uitvoeren en hij werkt.

Topics van Februari vorig jaar zijn niet actueel meer en mogen met rust gelaten worden.

slotje.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan