Samsung SyncMaster P2370 en pc headset koppelen naar ps3 help!

• Onderwerp starter Onderwerp starter sh00t
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

sh00t

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2010
Ik ben van plan om een ps3 te kopen maar heb geen zin om een nieuwe monitor te kopen
Op de scherm zijn alleen maar 2 ingangen
een dvi aansluiting met kabel, en een grote en brede stroom kabeltje met schroefjes zodat die niet losschiet
Is het mogelijk om een ps3 na aankoop meteen te aansluiten aan de monitor en spelen ermee? Ik wil ook dat de graphics zo mooi mogelijk zijn en de snelheid ook
of moet ik na aankoop ook nog wat extra kabels kopen? als het zo is wat zijn de namen ervan en hoeveel kosten ze

Ik wil ook graag mijn 15 euro pc headset aansluiten op de ps3 met mic en stereo geluid(waardoor ik vijanden met schietspellen van rechts en links kan horen en bepalen waar ze vandaan komen (zeer belangrijk voor mij)) De headset heeft 2 kabels 1tje groen voor het geluid en eentje rood voor de microfoon.

Kan iemand me vertellen wat ik allemaal extra's nodig heb naast het aankoop van mijn ps3 om mijn headset en monitor te aansluiten en hoeveel het zal kosten extra aan kabels totaal?

Hartelijk bedankt voor het lezen

Groetjes,
sh00t

Headset wordt moeilijk met je huidige aansluitingen. De PS3 heeft geen mini-jack aansluitingen. Voor een aansluiting PS3 naar je monitor kun je een HDMI-DVI kabel gebruiken. Echter zit je nog met je geluid, indien je monitor geen speakers heeft. Je kunt via optisch naar een versterker/receiver gaan of zelfs via de analoog (tulip rood/wit)

Headset wordt moeilijk met je huidige aansluitingen. De PS3 heeft geen mini-jack aansluitingen. Voor een aansluiting PS3 naar je monitor kun je een HDMI-DVI kabel gebruiken. Echter zit je nog met je geluid, indien je monitor geen speakers heeft. Je kunt via optisch naar een versterker/receiver gaan of zelfs via de analoog (tulip rood/wit)

Maar als ik bv geen headset gebruik dan komt er stereo geluid uit de monitor. Kan ik niet gewoon mijn headset (alleen voor het geluid aansluiten op mijn monitor)? Want die is dan verbonden met de ps3

Want die ps3 headsets zijn echt oplichters prijzen. Veel te duur
ik kan zelfs aan stereo geluid komen door 1 euro mp3 stereo oordopjes van de action te kopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan