Samsung T220HD Digitenne / X360 aansluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

DjDarkD

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2008
Hoi

Ik heb het scherm inmiddels 3 dagen in mijn bezit en heb een vraag over het aansluiten van een xbox 360 op dit scherm. Als ik namelijk de xbox aansluit via de SCART kabel, dan werkt het gewoon, kan ik beeld zien, maar draait het dus op 480.. Wat zorgt voor kartelingen en strepen op het scherm.

Ik heb echter ook een aansluiting met cinch kabels (ik heb de xbox versie die een geavanceerde videokabel erbij heeft RGB - HD). Ik heb het schuifje achterin de xbox gezet op TV en ook al eens geprobeerd deze te zetten op HDTV, maar om een of andere reden kan ik nergens beeld krijgen zodra ik de 5 cinch kabels achterin aansluit en de schuif op HDTV zet.

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen, want ik wil wel optimaal gebruik kunnen maken van wat mijn xbox kan, zonder persé een HDMI kabel hiervoor te kopen.

Verder krijg ik Digitenne van KPN ook niet aan de gang, omdat de SCART kabel van digitenne veel te kort is om in een keer aan te sluiten op de monitor, dus heb ik er een SCART adapter van 2 extra SCART aansluitingen tussen gezet (deze dient dus als verlengkabel).

Als ik echter mijn Monitor aanzet kan ik nergens het beeld van Digitenne vinden.

Weet iemand hoe ik deze beide problemen op kan lossen?

Groetjes

Rob.

Update:

Heb mijn Xbox360 inmiddels wel aan de praat gekregen met mijn scherm, d.m.v. de instructies op xbox.com. Deze hielpen me gek genoeg beter dan die van mijn eigen scherm, maar ik krijg wel nog altijd geen Digitenne aan de praat.

Heb hier hetzelfde probleem. Xbox 360 werkt , maar Digitenne krijg ik niet aan de gang op de T220HD. Digitenne doet het wel op de LG. Misschien wil je de oplossing hier delen .
Alvast bedankt.

Nou het is vrij simpel. ik had de SCART verlengkabel ertussenuit gehaald en toen eerst de TV volledig uitgezet (dus van de stroom af) en de digitenne ook.. en toen weer aan.. Volla, hij werkte weer.

Heb er geen verlengkabel tussen. Ben bang dat mijn scartaansluiting van mijn scherm dan kaduk is. Hij blijft No signal geven. In ieder geval bedankt voor het snelle antwoord.

Heb je al gecontroleerd of je de SCART van de Digitenne niet verwisseld hebt?

Heb gemerkt dat een zijde van de SCART beter past dan de andere kant.. (vanwege de wijze van hoe de kabel vouwt)

Je bent de beste..:thumb: That does the trick. Als je eens wist hoe blij ik ben (al een aantal uren aan het stoeien geweest. Thanx !

Haha, ik weet hoe blij ik destijds was, dus wat dat betreft weet ik wel wat je 'doormaakt'. ;)

Blij dat het hielp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan