Samsung Tab A6 SM T580

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Beste forum leden.
Ik heb een vraagje over het weergeven van de vrije ruimte van mijn TAB samgsung A6
Ik heb mijn tab aangesloten op mijn laptop voor te kijken of ik wat over kan zetten op mijn SD kaart in mijn tablet
Als ik kijk op mijn tablet zie ik daar staan 8 mappen en 13.38GB / 16.00GB. die 8 mappen klopt wel
Maar ik zou volgens de computer 13.38 Gb hebben gebruikt
Als ik kijk op mijn laptop bij eigenschappen staat daar gebr ruimte 8.01 GB beschikb ruimte 2.6GB capaciteit 10.6 GB
Hoe kan dat ?? waar kan dat verschil in zitten ??
e de waele

Dag, De tablet heeft een eigen manier om de systeembestanden te verbergen. Hier kan het besturingssysteem van de computer niet in treden zoals wel met de eigen verborgen en systeem gekenmerkte bestanden. Hoewel je de boot record en bestandstabel, onder Windows ook niet ziet. Er zijn dus bestanden die je nooit kan zien of de tablet moet, onveilig en soms destructief, van een ander besturingssysteem zijn voorzien. Dat noemen ze "root access" of "rooten" en "jail breaken" dus toegang tot de hoofdstructuur afdwingen en ontsnappen uit de gevangenis.

Ok Alfret niks aan doen dus hij werkt gewoon goed . Ik heb wel heel veel op mijn SD over gezet Tot hier al heel veel dank ik zet de vraag op opgelost bedankt e de waele

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan