Samsung Tablet

Status
Niet open voor verdere reacties.

joanne

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2001
Wat ik al zeker weet is dat ik een Samsung tablet wil, de 7 of 10 inch, hier ben ik nog niet uit, moet wel in mijn handtas passen. :cool:
En als erbij, naast laptop en smartphone, laatste van Samsung Galaxy.

Heb al wat vooronderzoek gedaan via deze site
en ook deze site
Waar ik een beetje mee zit, welke type/model? :confused:

Ook hoorde ik onlangs iets over Jelly Bean, wat moet ik me hierbij voorstellen??

Dank alvast voor de input.
Oh ja, heb er rond de 300 euro voor over.

Las net even andere forumberichten door.
ook interessant

Laatst bewerkt:
Moeilijk... hoe groot is je handtas? En wat wil je doen met je tablet (films kijken gaat beter op een 10", boeken in bed lezen beter op een 7")
De Android versies 4.1, 4,2 en sinds eind juli 4.3 heten "Jelly Bean"
Binnenkort komt "KitKat" (hier een aardige opsomming van de Android versies: http://www.android.com/intl/nl_nl/kitkat/)
Wat moet je jezelf daarbij voorstellen? Zoiets als van Windows XP naar Vista, naar Windows 7, Windows 8, maar meer van Windows 8 naar Windows 8.1 (kleine stapjes naar perfectie...)

Neem in ieder geval een tablet waar Jelly Bean al bij geleverd wordt (liefst 4.3)
Bij oudere tablets worden nieuwere versies van Android plotseling niet meer ondersteund... (vaak ook omdat de hardware het dan niet meer aankan)

Laatst bewerkt:
Handtas? Nee een normale schoudertas.

Dus toch letten op de Jelly Bean of de Kitekat. Als ik er toch aan begin, dan maar meteen de nieuwste.
Zolang het mijn budget maar niet al teveel te boven gaat.
Gewicht..idd, zo licht mogelijk dan.
Heb iig wel wat aan jullie input.Dank :thumb:

Wat ik met de tablet wil? Films kijk ik bijna nooit..lezen in bed..hmm, val meestal binnen een splitsecond in slaap.

Enige excuus is: gewoon handig en voor de heb....

Laatst bewerkt:
Ben even verder gaan kijken, nu dan bij Tweakers 17 oct.2013l

Ook interessant om het commentaar te lezen. Een ieder heeft zo zijn eigen mening.

Samsung 4.3 dus om te beginnen.

Kwam deze link van Tweakers ook nog tegen met meer info waarop te letten bij aankoop tablet.

Laatst bewerkt:
Hmm..hoe meer ik me in tablets en notes verdiep, hoe more confused:shocked: ik raak.
Wat is nu het verschil tussen de Galaxy Note en bijv. deze Samsung Galaxy Tab 2.
Heb het dus nog steeds over de 7 of 10".

Intussen heb ik gezien dat er ook een 8 inch formaat bestaat. zie hier

Google Nexus 7, ook interessant eigenlijk

Thx voor evt. input.

Laatst bewerkt:
Even tot slot, heb gezien dat de Google Nexus 7 met maar 7" eigenlijk best meevalt. Heb deze nl in het echie gezien.
Het zit er dik in dat ik deze aanschaf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan